Lektorat z języka angielskiego 2 [20-SD-S3-ENG2]
semestr letni 2020/2021
lektorat,
grupa nr 4
Przedmiot: | Lektorat z języka angielskiego 2 [20-SD-S3-ENG2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Maria Stec | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Cargill, M., O’Connor, P. 2009. Writing Scientific Research Articles. Strategy and Steps. Oxford: Wiley-Blackwell. 2.Cory, H. 2003. Advanced Writing with English in Use. Oxford: OUP. 3.Gude, K. 2000. Advanced Listening and Speaking. Oxford: OUP. 4.Holme, R. 1996. ESP Ideas. Recipes for teaching academic and professional English. Harlow: Longman. 5.Howe, S., Henrikssson, K. 2007. PhraseBook for Writing Papers and Research in English. Cambridge: King’s Lynn. 6.Jordan, R. R. 2002. English for Academic Purposes. Cambridge: CUP. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Gramatyka - strona bierna w EAP. Etapy i sposoby pisania prac naukowych. Opracowywanie abstraktów w zakresie dziedzin wybranych. Wybór i selekcja literatury przedmiotu. Język ogólny i języki specjalistyczne (ESP, EAP). Mózg a neurodydaktyka językowa. Zastosowanie słownictwa z dziedziny edukacji i mediacji. Multi-modalność na przykładzie materiałów językowych. Glosariusz terminów akademickich i wyrażeń leksykalnych (The Academic Phrasebook). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Spotkania w MS Teams. Praca na platformie Moodle kurs https://el.us.edu.pl/spnjo/course/view.php?id=436 Podejście eklektyczne – konwencjonalne i niekonwencjonalne metody. Prezentacje, techniki „loop input” i projekty. Liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych): 30 godz. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 godz. Opis pracy własnej studenta: Praca z literaturą uzupełniającą i źródłami internetowymi. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (glosariusza, abstraktów i prezentacji). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Pisanie abstraktu i prac naukowych. wykonanie wszystkich zadań na platformie Moodle w kursie specjalistycznym jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ocen: z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych podczas zajęć online. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
English course level B2 English course level B2 + ESP, EAP Kurs języka angielskiego na poziomie B2 dla grupy doktorantów Szkoły Doktorskiej gr. 4,5 i 6. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.