Pracownia dyplomowa [W2-IZ-S1-408]
semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Pracownia dyplomowa [W2-IZ-S1-408] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 11:30 - 12:15
sala 1504 Budynek dydaktyczny "Żyleta" (Sosnowiec, ul. Będzińska 60) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 9 |
Limit miejsc: | 9 |
Prowadzący: | Agnieszka Czajka, Piotr Siwek |
Literatura: |
Plit F., 2007: Jak pisać prace licencjackie i magisterskie z geografii. Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa. Węglińska M., 1997: Jak pisać pracę magisterską. Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków. Gambarelli G., Łucki Z., 2011: Praca dyplomowa. Wydawnictwa AGH, Kraków. Zbroińska B., 2005: Piszę pracę licencjacką i magisterską. Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, Kielce. Antczak M., Nowacka A., 2009: Przypisy, powołania, bibliografia załącznikowa. Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich Nauka - Dydaktyka - Praktyka, Warszawa. |
Zakres tematów: |
1. Określenie obowiązków i odpowiedzialności studenta w związanych z przygotowaną pracą. 2. Omówienia wytycznych co do formatu i wielkości pracy, a także sposobu ich wgrania do systemu APD. 3. Omówienie obowiązujących przepisów z zakresu praw autorskich. 4. Przeglądu różnych źródeł informacji, umiejętności ich pozyskania oraz zasad występowania o dane do instytucji oraz urzędów. 5. Pozyskania, przetwarzania i edycji danych w formie tabelarycznej. 6. Prezentacja treści pracy w formie map i materiałów kartograficznych. 7. Pozyskania, przetwarzania i edycji danych w formie wykresów, schematów, elementów graficznych. 8. Zasady tworzenia bibliografii i sposobów cytowania. 9. Zasady przygotowania załączników. |
Metody dydaktyczne: |
Prezentacja multimedialna, pogadanka, dyskusja ze szczególnym podkreśleniem metod i narzędzi, wstępnych wyników i sposobów ich prezentacji oraz próbą ich interpretacji |
Metody i kryteria oceniania: |
ocena bardzo dobra - student uczestniczy aktywnie w zajęciach, opracowuje kolejne zagadnienia związane z realizacją pracy magisterskiej wg wskazań prowadzącego, opracowania te charakteryzują się wysokim poziomem naukowym oraz wybitnymi walorami pod względem formalnym, w pracy studenta widoczny jest wyraźny progres w realizacji pracy, osiągnięty w największej mierze dzięki samodzielnemu zaangażowaniu; ocena dobra - student uczestniczy w zajęciach, stara się aktywnie angażować w opracowania, realizuje wszystkie wytyczne prowadzącego zajęcia w celu prezentacji własnych osiągnięć i postępów w pracy, widoczny jest progres w samodzielnej realizacji pracy; ocena dostateczna - student uczestniczy w zajęciach i realizuje wszystkie opracowania wg wskazań prowadzącego zajęcia, często przy jego wsparciu, praca wykazuje progres na co najmniej minimalnym poziomie merytorycznym i formalnym dla prac magisterskich; ocena niedostateczna - student nie uczestniczy w zajęciach, nie opracowuje kolejnych elementów pracy magisterskiej wg wskazań prowadzącego zajęcia i nie wykazuje woli szukania wsparcia u prowadzącego zajęcia, ewentualne opracowania noszą znamiona naruszenia praw autorskich / naruszają prawa autorskie, nie spełniają wymogów określonych dla prac magisterskich. |
Uwagi: |
Planowanie przestrzenne w obszarach zagrożonych - 7 sem. IZŚ /studia I stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.