Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Proseminarium W3-PC-MJS-PS3-16
semestr letni 2021/2022
Proseminarium, grupa nr 3

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Proseminarium W3-PC-MJS-PS3-16
Zajęcia semestr letni 2021/2022 (2021/2022L) (w trakcie)
Proseminarium (P), grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
co druga środa (parzyste), 11:30 - 13:00
sala zajęcia zdalne
Grażyńskiego jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 13
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Anna Kurzeja
Literatura:

1. Brzeziński J., Elementy metodologii badań psychologicznych, Warszawa 1980.

2. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013.

3. Ferguson G.A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa 1997.

4. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2005.

5. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych: szkice metodologiczne, Katowice 2013.

6. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000.

7. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych.

Kraków 1999.

8. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Kraków 2001.

9. Palka S., Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk 2006.

10. Urbaniak - Zając D., Kos E., Badania jakościowe w pedagogice, Warszawa 2013.

Zakres tematów:

Przygotoanie tematu badawczego.

Organizacja przebiegu badań.

Stworzenie planu pracy.

Charakterystyka grupy badawczej - przegląd literatury przedmiotu.

Wybór metody i technik oraz narzędzi badawczych.

Przygotowanie projektu badawczego.

Metody dydaktyczne:

Dyskusja, analiza przypadków,analiza badań

Metody i kryteria oceniania:

Projekt badawczy

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.