Wstęp do psychologii [W3-SO-S1-WP]
semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wstęp do psychologii [W3-SO-S1-WP] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 29 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 28 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Wiktoria Smołkowska-Jędo | ||||||||||||||||
Literatura: |
2. Mity psychologiczne. Lieberman, J. A., Ogas, O. (2020). Czarna owca medycyny: nieopowiedziana historia psychiatrii. Poznań: Wydawnictwo Poznańskie. 3. Stres i radzenie sobie ze stresem. Sapolsky, Robert M. (2015). Dlaczego zebry nie mają wrzodów? Psychofizjologia stresu. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. 4. Różnice indywidualne. Osobowość. Dariusz Doliński , Jan Strelau (2015). Psychologia akademicka. Podręcznik: Tom 1. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 5. Zaburzenia psychiczne. Cierpiałkowska L. (2008). Psychopatologia. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar. Dariusz Doliński , Jan Strelau (2015). Psychologia akademicka. Podręcznik: Tom 2. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Zajęcia organizacyjne. 2. Mity psychologiczne. 3. Stres i radzenie sobie ze stresem. 4. Różnice indywidualne. Osobowość. 5. Zaburzenia psychiczne. 6. Kolokwium zaliczeniowe. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
1. Analiza literatury. 2. Dyskusja. 3. Test. 4. Burza mózgów. 5. Praca w grupach. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1. Obecność na zajęciach (dopuszczalna jest jedna nieobecność, każdą kolejną należy odrobić po wcześniejszej konsultacji z prowadzącym, lub przyjąć ocenę niższą o pół stopnia za każdą nieobecność), 2. Aktywność na zajęciach (wysoka aktywność na zajęciach podnosi ocenę końcową o pół stopnia), 3. Pozytywnie zaliczone kolokwium końcowe Ocena końcowa obliczana jest na podstawie oceny z kolokwium oraz nieobecności i aktywności studenta. |
||||||||||||||||
Uwagi: |
Socjologia, 1 sem. ( stacjonarne I stopnia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.