Polityka społeczna W3-SO-S1-PS
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Polityka społeczna W3-SO-S1-PS | |||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
Ćwiczenia (C), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: |
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala zajęcia zdalne Bankowa 11 jaki jest adres? |
||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 8 | |||
Limit miejsc: | 0 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Yuliana Palagnyuk, Agata Zygmunt | |||
Literatura: |
(tylko po angielsku) J. Baldock (2007). Social policy, social welfare, and the welfare state. In: Baldock, John C. and Manning, Nick and Vickerstaff, Sarah, eds. Social Policy. 9780199284979, pp. 5-30. ISBN Oxford University. P. Spicker (2014). Social Policy. Theory and practice. Policy Press. K. Głąbicka, A. Durasiewicz (2011). Family policy models in the European Union. "KUltura i Edukacja", No. 6 (85). European semester thematic factsheet: Active labour market policies, online access: https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/european-semester_thematic-factsheet_active-labour-market-policies_en.pdf K. Wilk (2017). The best educational systems in the world on example of European and Asian countries. "Holistica", vol. 8, issue 3. Chukwu, N., Chukwu, N.N., Nwadike, N. (2017). Methods of Social Practice. In Okoye, U., Chukwu, N. & Agwu, P. (Eds.). Social work in Nigeria: Book of readings(pp 44–59). Nsukka: University of Nigeria Press Ltd. |
|||
Zakres tematów: |
(tylko po angielsku) 1. Defining social policy 2. Welfare states 3. Social security 4. Social insurance 5. Population policy 6. Family policy 7. Unemployment 8. Labour market policy 9. Education Policy 10. Social work |
|||
Metody dydaktyczne: |
(tylko po angielsku) - Discussion around the assigned texts (all students are required to read the literature assigned for each class). - Workshops. - Presentations prepared individually or in pairs. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
(tylko po angielsku) Assesment is based on: • Attendance during classes. Two absences are allowed. Each subsequent one requires passing the material during consultations. • Activities during the classes. Systematic, substantive activity during the classes increases the grade (by a maximum of one grade). • Presentations concerning choosen social problem prepared individually or in pairs. |
|||
Uwagi: |
Erasmus |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.