Współczesne społeczeństwo polskie W3-SO-S1-WSP
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Współczesne społeczeństwo polskie W3-SO-S1-WSP | |||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
Ćwiczenia (C), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: |
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala zajęcia zdalne Bankowa 11 jaki jest adres? |
||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 2 | |||
Limit miejsc: | 0 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Maja Drzazga-Lech | |||
Literatura: |
www.stat.gov.pl www.diagnoza.com, raport z 2015 roku, autor: Janusz Czapliński Raporty CBOS |
|||
Zakres tematów: |
Mieszkańcy Polski Edukacja Zdrowie Życie religijne Style życia Polaków Korzystanie z mediów Rynek pracy Pamięć społeczna |
|||
Metody dydaktyczne: |
• Zajęcia odbywają się w formule zdalnej przy wykorzystaniu kurs przedmiotu na platformie moodle i platformy MS Teams • Metoda projektów. • Burza mózgów. • Metoda ćwiczebna. • Moderowana dyskusja. • Gamifikacja. • Odwrócona klasa. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
• Zajęcia odbywają się w formule zdalnej w wymiarze 30 godzin na semestr. Możliwe są dwie nieusprawiedliwione nieobecności w trakcie zajęć. W przypadku ponadwymiarowej liczby nieobecności materiał omawiany na ćwiczeniach należy zdać w trakcie konsultacji. Studentów obowiązuje znajomość wszystkich tematów omawianych w oparciu o literaturę przedmiotu na poszczególnych zajęciach. • Aktywność studentów w trakcie zajęć, rozumiana jako sensowne wypowiedzi w oparciu o literaturę socjologiczną, która ilustruje omawiane na danych zajęciach zagadnienie, jest zaznaczana w trakcie zajęć i brana pod uwagę przy wystawianiu oceny końcowej. • Studenci w trakcie semestru dzielą się na grupy projektowe, w ramach których opracowują jedno zagadnienie związane z tematyką zajęć. Studenci sami precyzują, jakie zagadnienie chcą opracować oraz sami poszukują socjologicznych pozycji literaturowych, w oparciu o które chcą to zrobić. Porównują sytuację w Polsce z sytuacją w swoim kraju. • Prace zrealizowane metodą projektu są prezentowane przez studentów pod koniec semestru. Forma prezentacji: power point typu pecha-kuchta. |
|||
Uwagi: |
Erasmus - Contemporary Polish society |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.