Seminarium magisterskie 3 [W2-AQ-S2-028]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie 3 [W2-AQ-S2-028] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 15:30 - 20:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Damian Absalon, Anna Cieplok, Dominika Dąbrowska, Aneta Spyra, Andrzej Woźnica |
Literatura: |
Specjalistyczna literatura fachowa dot. tematów podejmowanych w pracach magisterskich (problemowa, metodologiczna, charakteryzująca obszary badań). Plit F., 2007: Jak pisać prace licencjackie i magisterskie z geografii. Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa. Gambarelli G., Łucki Z., 2011: Praca dyplomowa. Wydawnictwa AGH, Kraków. Zbroińska B., 2005: Piszę pracę licencjacką i magisterską. Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, Kielce. Antczak M., Nowacka A., 2009: Przypisy, powołania, bibliografia załącznikowa. Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich Nauka - Dydaktyka - Praktyka, Warszawa. Weiner J.: Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych. Wyd. Nauk. PWN, Warszawa 2000. |
Zakres tematów: |
Laboratorium Prezentacja i omówienie kolejnych rozdziałów pracy magisterskiej Laboratorium Praca nad rozdziałem dotyczącym dyskusji wyników oraz nad wnioskami. Laboratorium Podsumowanie wyników semestralnych postępów nad realizacją pracy magisterskiej, ustalenie planu dalszych prac w tym zakresie Laboratorium Przygotowanie do obrony pracy magisterskiej: zachowanie, wskazówki, podziękowania |
Metody dydaktyczne: |
pogadanka, prezentacja, dyskusja, praca z literaturą |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach, systematyczne sprawozdawanie postępów w pracy oraz oddanie gotowej pracy magisterskiej. Kryteria oceny: ocena bardzo dobra - student prezentuje postępy w swojej pracy magisterskiej na wysokim poziomem naukowym, prezentacja posiada wybitne walory pod względem formalnym, widoczny jest wyraźny progres w realizacji pracy, osiągnięty w największej mierze dzięki samodzielnemu zaangażowaniu; ocena dobra - prezentacja mimo niewielkich uchybień merytorycznych i/lub formalnych charakteryzuje się dobrym poziomem naukowym, widoczny jest progres w samodzielnej realizacji pracy, przedstawiony w logiczny, jasny sposób, uwzględniający metody oraz próbę interpretacji wstępnych wyników; ocena dostateczna - prezentacja ma poziom na tyle zadowalający, że możliwe jest potwierdzenie progresu w pracy magisterskiej; przy wsparciu promotora/opiekuna student dokona analizy wyników, ich prezentacji oraz próby interpretacji; ocena niedostateczna - student nie uczestniczy w zajęciach, nie przygotował prezentacji i nie wykazuje woli szukania wsparcia u prowadzącego zajęcia, ewentualne opracowanie nosi znamiona naruszenia praw autorskich / narusza prawa autorskie, nie spełnia wymogów określonych dla poziomu prac magisterskich. Ocena z modułu to średnia arytmetyczna z opracowań (ocena ciągła) i prezentacji w skali 2 - 5, gdzie: 4.75 i powyżej to ocena bardzo dobry (5) 4.25 - 4.74 - ocena plus dobry (4.5) 3.75 - 4.24 - ocena dobry (4) 3.25 - 3.74 - ocena plus dostateczny (3.5) 2.75 - 3.24 - ocena dostateczny (3) pon. 2.75 - ocena niedostateczny (2) |
Uwagi: |
4 sem. Aquamatyki /studia II stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.