Wizualne elementy budowania marki [W3-ZZL-S1-WEBM]
semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wizualne elementy budowania marki [W3-ZZL-S1-WEBM] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Aleksander Ostrowski | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Tożsamość wizualna. Znak, System, Wizerunek, K. J. Rychter, Z. Chmielewski, D. Tworzydło, Wyd. Newsline, 2012. 2. Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej, Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa, 2012. 3. Evamy M., Logo. Przewodnik dla projektantów, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2008 4. Stopa-Pielesz E., BSP 3 - Dokumentacja projektu identyfikacji wizualnej, 5. Tkaczyk P., Projektowanie identyfikacji wizualnej. Szkolenia, IT Media, Warszawa 2005, 6. Tkaczyk P., Zakamarki marki, Helion, Gliwice 2011 7. David Airey, Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities, Helion, 2010 8. Jeans Műller, Roger Remington: Logo Modernism, Wyd. Taschen 2015. Literatura uzupełniająca: Księgi Systemu Identyfikacji Wizualnej |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Student realizuje prezentację na określony temat nie wykraczający poza tematykę wykładów. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
praca z tekstem analiza przypadków ćwiczenia praktyczne pokaz / prezentacja |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych Student realizuje pracę na określony temat. Kryteria oceny: - adekwatność koncepcji do tematu i założeń pracy - oryginalność opracowania - jakość artykulacji - poziom autorskiej prezentacji - poziom autorskiego komentarza dotyczącego pracy |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
ZZL, 5 semestr (stacjonarne I stopnia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.