Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Praktyki asystenckie terenowe- arteterapia W3-AR2-S1-23
semestr letni 2021/2022
Warsztat, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Praktyki asystenckie terenowe- arteterapia W3-AR2-S1-23
Zajęcia semestr letni 2021/2022 (2021/2022L) (w trakcie)
Warsztat (Wr), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca:
co druga środa (parzyste), 8:00 - 9:30
sala zajęcia zdalne
Grażyńskiego jaki jest adres?
co druga środa (parzyste), 9:45 - 11:15
sala zajęcia zdalne
Grażyńskiego jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: 21
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Aleksandra Pyrzyk-Kuta
Literatura:

Karolak W., Karolak B., Arteterapia. Przestrzeń i miejsce, Difin, Warszawa 2020

Karolak W., Arteterapia dla dzieci i młodzieży. Scenariusze zajęć. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019

Karolak W., Karolak B., Arteterapia w twórczym rozwoju. Ćwiczenia, warsztaty, projekty dla dzieci i młodzieży. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2021

Pikała A., Sasin M., Arteterapia. Scenariusze zajęć. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016

Zakres tematów:

Tematy wyznacza specyfika wizytowanych placówek, a ich zakres obejmuje wykorzystanie sztuki w działania wspierających rozwój, w edukacji i terapii.

Metody dydaktyczne:

Metody poglądowe, konwersatorium, dyskusja, obserwacja uczestnicząca.

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę końcową składa się:

- obecność we wszystkich placówkach

- aktywność wyrażona namysłem nad metodyką prowadzonych w danym miejscu zajęć oraz pisemne refleksje na temat danych projektów, zamieszczane (po każdej wizycie) na platformie MOODLE.

Uwagi:

Brak.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.