Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium- sem. 3/II st. [W3-PE-RES-S2-SEM] semestr zimowy 2021/2022
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium- sem. 3/II st. [W3-PE-RES-S2-SEM]
Zajęcia: semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi wtorek (nieparzyste), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
co drugi wtorek (parzyste), 8:00 - 9:30
sala PR1
Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Ewa Syrek
Literatura:

T. Pilch, Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1995, Wyd. Żak; U. Flik,

Jakość w badaniach jakościowych, PWN 2011; S. Kvale, Prowadzenie wywiadów, PWN, Warszawa 2011; R. Barbour, Badania fokusowe. PWN, Warszawa 2011; H. S. Becker, Triki badawcze w socjologii. JAk w pełni wykorzystać potencjał badań społecznych. PWN, Warszawa 2018; D. Silverman, Interpretacja badań jakościowych. PWN, Warszawa 2007; S. Palka, Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańskie wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2010

Zakres tematów:

- ukierunkowanie i wskazówki promotora dotyczące przygotowania kolejnych rozdziałów pracy dyplomowej

-analiza i sprawdzanie poprawności narzędzi badawczych przygotowywanych przez studentów

- wyjaśnienie zasad przygotowania rozdziału metodologicznego pracy dyplomowej

- wyjaśnianie zasad przygotowania rozdziału badawczego pracy

-bieżące sprawdzanie poprawności tekstów pracy dyplomowej przygotowywanych przez studentów

Metody dydaktyczne:

dyskusja realizowana z grupą seminaryjną; konsultacje indywidualne i grupowe.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena jakościowa przygotowanego rozdziału metodologicznego wraz z narzędziami badawczymi oraz stopnia przygotowania do rozpoczęcia realizacji badań własnych;

Uwagi:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)