Seminarium- sem. 3/II st. [W3-PE-RES-S2-SEM]
semestr zimowy 2021/2022
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium- sem. 3/II st. [W3-PE-RES-S2-SEM] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
co drugi wtorek (parzyste), 8:00 - 9:30
sala PR1 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | 11 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Ewa Syrek |
Literatura: |
T. Pilch, Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1995, Wyd. Żak; U. Flik, Jakość w badaniach jakościowych, PWN 2011; S. Kvale, Prowadzenie wywiadów, PWN, Warszawa 2011; R. Barbour, Badania fokusowe. PWN, Warszawa 2011; H. S. Becker, Triki badawcze w socjologii. JAk w pełni wykorzystać potencjał badań społecznych. PWN, Warszawa 2018; D. Silverman, Interpretacja badań jakościowych. PWN, Warszawa 2007; S. Palka, Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańskie wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2010 |
Zakres tematów: |
- ukierunkowanie i wskazówki promotora dotyczące przygotowania kolejnych rozdziałów pracy dyplomowej -analiza i sprawdzanie poprawności narzędzi badawczych przygotowywanych przez studentów - wyjaśnienie zasad przygotowania rozdziału metodologicznego pracy dyplomowej - wyjaśnianie zasad przygotowania rozdziału badawczego pracy -bieżące sprawdzanie poprawności tekstów pracy dyplomowej przygotowywanych przez studentów |
Metody dydaktyczne: |
dyskusja realizowana z grupą seminaryjną; konsultacje indywidualne i grupowe. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena jakościowa przygotowanego rozdziału metodologicznego wraz z narzędziami badawczymi oraz stopnia przygotowania do rozpoczęcia realizacji badań własnych; |
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.