Seminarium - semestr 2 W3-PE-REW-S2-SEM02
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium - semestr 2 W3-PE-REW-S2-SEM02 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
seminarium (S), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Edyta Widawska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://el.us.edu.pl/wns/course/view.php?id=1707 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2005 Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2013 Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2006. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003. Maszke W.A., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów 2004. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008 Literatura uzupełniająca: Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004. Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, Warszawa 2003. Brzeziński J. (red.), Metodologia badań psychologicznych. Wybór tekstów, Warszawa 2004. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013. Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009. Dutkiewicz W., Podstawy metodologii do badań do prac magisterskich i licencjackich z pedagogiki. Kielce 2001. Ferguson G.A., Takane Y., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa 1997. Kvale S., Interview. Wprowadzenie do jakościowego wywiadu badawczego, Białystok 2004. Łaniec J.D., Elementy statystyki dla pedagogów, Olsztyn 1999. Moustakas C., Fenomenologiczne metody badań, Białystok 2001. Oppenheim A.N., Kwestionariusze, wywiady, pomiary postaw, Poznań 2004. Palka S., Metodologia, badania, praktyka pedagogiczna, Gdańsk 2005. Rubacha K. (red.), Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki, Kraków 2008. Rzeźnicka-Krups J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Warszawa 2007. Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, Warszawa 2010. Urbaniak-Zając D., Piekarski J.(red.), Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2001. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
analiza treści, dyskusja, metody zdalnego kształcenia, konsultacje indywidualne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny zakończony jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie przedstawionej promotorowi części teoretycznej pracy dyplomowej oraz metodologicznej prezentującej także szkic projektu badań oraz narzędzi badań. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Link do zajęć realizowanych on-line - platforma Teams https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ah5ccpbsjlUyHOBx_A8hMyORkWnNjP4cjtjw8AUSRBuY1%40thread.tacv2/conversations?groupId=08a3b7fa-599a-482d-944f-525f80b21c4b&tenantId=50c76291-0c80-4444-a2fb-4f8ab168c311 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.