Seminarium 4/II [W3-PE-REW2-S2-3]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 3
Przedmiot: | Seminarium 4/II [W3-PE-REW2-S2-3] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | 2 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Sabina Pawlik |
Literatura: |
Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań empirycznych. Kraków 2003. Maszke W.A., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Rzeszów 2004. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008 Literatura uzupełniająca: Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2004. Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, Warszawa 2003. Brzeziński J. (red.), Metodologia badań psychologicznych. Wybór tekstów, Warszawa 2004. Crewswell J., Projektowanie badań naukowych, Warszawa 2013. Denzin N. K. , Lincoln Y.S. (red.), Metody badań jakościowych, tom 1 i 2. Warszawa 2009. Palka S., Metodologia, badania, praktyka pedagogiczna, Gdańsk 2005. Rubacha K. (red.), Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki, Kraków 2008. Rzeźnicka-Krups J., Niepełnosprawność i świat społeczny. Szkice metodologiczne. Kraków 2011. Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, Warszawa 2007. Silverman D., Prowadzenie badań jakościowych, Warszawa 2010. |
Zakres tematów: |
Tematy dotyczą rewalidacji, edukacji, pełnienia ról społecznych przez osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności, wsparcia i pomocy udzielanej tym osobom oraz społecznych opinii na ich temat. |
Metody dydaktyczne: |
tutoring, seminarium realizowane przy użyciu technik kszyałcenia na odległość |
Metody i kryteria oceniania: |
Moduł seminaryjny kończy się zaliczeniem z oceną. Ostateczna ocena z seminarium w IV semestrze - ocena pracy magisterskiej przedłożonej w pełnej wersji. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.