Seminarium dyplomowe I [W2-S2BT19-2BT-07A]
semestr zimowy 2021/2022
seminarium,
grupa nr 29
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe I [W2-S2BT19-2BT-07A] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 29 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 13:45 - 15:15
sala sale KFR Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Jagiellońska 28) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Waldemar Karcz |
Literatura: |
Kutchera U, Schopfer P. 1985a. Evidence against the acid-growth theory of auxin action. Planta 163, 483-493; Kutchera U, Schopfer P. 1985b. Evidence against the acid-growth theory of fusiccocin action Planta 163, 494-499; |
Zakres tematów: |
Teoria kwasowego wzrostu w mechanizmie działania auksyn 2. Dowody za i przeciw teorii kwasowego wzrostu 3. Interpretacja krzywej auksynowej 4. Wpływ abiotycznych czynników na indukowany przez auksynę wzrost wydłużeniowy komórek 5. Wpływ biotycznych czynników na indukowany przez auksynę wzrost wydłużeniowy komórek 6. Potencjał membranowy i jego interpretacja 7. Transport aktywny i pasywny 8. Udział transportu membranowego w reakcji komórek na stres biotyczny i abiotyczny |
Metody dydaktyczne: |
Prezentacja i dyskusja nad przedstawionym referatem lub posterem. |
Metody i kryteria oceniania: |
student oceniany jest w trakcie dwu prezentacji (przeglądowej i krótkiej) Ocenie podlega zaangażowanie studenta w dyskusję naukową , aktywność studenta oceniana jest w skali od oceny bdb do ndst ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji ocena bdb – zagadnienie zostało w pełni i w sposób wyczerpujący przedstawione, brak błędów merytorycznych w prezentacji, prezentacja w logicznych i zrozumiałym układzie, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu w zakresie wybiegającym poza prezentację i o bardzo dobrej znajomości prezentowanych pozycji literatury ocena db – zagadnienie zostało omówione w znacznej części, bardzo nieliczne błędy merytoryczne w prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury ocena dst – zostało omówione w około połowie, dość liczne błędy merytoryczne w prezentacji, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury poniżej przeciętnej ocena ndst – zagadnienie zostało przedstawione tylko pobieżnie, liczne błędy merytoryczne w prezentacji, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji |
Uwagi: |
dr Agnieszka Siemieniuk |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.