Seminarium licencjackie I [W1-KO-S1-SL1]
semestr letni 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium licencjackie I [W1-KO-S1-SL1] | ||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||||||
Limit miejsc: | 5 | ||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||
Prowadzący: | Agata Nicewicz | ||||||||||||||
Literatura: |
Wybór publikacji ustalany indywidualnie zgodnie z tematyką pracy dyplomowej i bieżących prezentacji seminaryjnych. Preferowane są obcojęzyczne publikacje oryginalne. Materiały dotyczące zasad przygotowywania i wygłaszania prezentacji naukowej opracowane i udostępnione przez prowadzącego. Materiały dotyczące zasad pisania przyrodniczych pracy naukowych opracowane i udostępnione przez prowadzącego. |
||||||||||||||
Zakres tematów: |
Omówienie zasad pracy oraz zapoznanie z zasadami zaliczenia przedmiotu. Zapoznanie z naukowymi bazami danych. Sposoby poszukiwania literatury. Zasady pisania prac naukowych. Zapoznanie z zasadami projektowania i wygłaszania prezentacji naukowych. Praca własna Studenta nad prezentacją naukową na wybrany temat oraz konsultacje indywidualne. Wygłaszanie prezentacji naukowych dotyczących zainteresowań naukowych. |
||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Prelekcja, rozmowa sterowana, dyskusja naukowa. Indywidualne konsultacje Studenta z prowadzącym z wykorzystaniem narzędzi i wiedzy zdobytej w trakcie szkoleń: "Tutoring-edukacja spersonalizowana na uniwersytecie" – szkolenie podstawowe oraz „Tutoring - edukacja spersonalizowana na uniwersytecie” – szkolenie zaawansowane. Referat wygłaszany przez studenta z wykorzystaniem środków multimedialnych w formie prezentacji Power Point według zaleceń prowadzącego zajęcia. |
||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Referat w postaci prezentacji multimedialnej - sprawdzian umiejętności poszukiwania i interpretowania danych naukowych oraz autoprezentacji Przygotowanie konspektu referatu przedstawionego w postaci prezentacji multimedialnej - weryfikacja planu referatu i zastosowanej literatury Dyskusja naukowa nad prezentowanymi referatami. bdb – Student przygotowuje prezentację multimedialną zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, prezentuje prawidłowo przedstawiane dane z umiejętnym włączeniem pozostałych studentów do dyskusji, posiada wiedzę na dyskutowany temat; 1 dzień przed planowanym seminarium przygotowuje i przesyła konspekt wystąpienia wraz ze spisem literatury, przygotowany zgodnie z wytycznymi promotora; uczestniczy w dyskusji naukowej. db - Student przygotowuje prezentację multimedialną zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, prezentuje prawidłowo przedstawiane dane z umiejętnym włączeniem pozostałych studentów do dyskusji, posiada ograniczoną wiedzę na dyskutowany temat; 1 dzień przed planowanym seminarium przygotowuje i przesyła konspekt wystąpienia wraz ze spisem literatury, przygotowany zgodnie z wytycznymi promotora, ale z niewielkimi błędami; uczestniczy w dyskusji naukowej. dst - Student przygotowuje prezentację multimedialna zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, jednak wykazuje problemy z prezentowaniem danych oraz umiejętnym włączeniem pozostałych studentów do dyskusji; posiada ograniczoną wiedzę na dyskutowany temat; uczestniczy w dyskusji naukowej w niewielkim stopniu i jedynie po prośbach prowadzącego; 1 dzień przed planowanym seminarium przygotowuje i przesyła konspekt wystąpienia, jednak zawiera on błędy i nie posiada wszystkich najważniejszych elementów np. poprawnego spisu literatury; uczestniczy w dyskusji naukowej. ndst - Student nie przygotowuje prezentacji multimedialnej zgodnie z wytycznymi prowadzącego zajęcia, i nie posiada wiedzy na dyskutowany temat; nie uczestniczy w dyskusji naukowej; nie przesyła konspektu referatu. |
||||||||||||||
Uwagi: |
4 sem. kognitywistyki /stacjonarne I stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.