Projekt [W2-S2BT19-2BT-41]
semestr letni 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Projekt [W2-S2BT19-2BT-41] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 15:30 - 19:45
sala sale KHEZ Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 4 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Karol Małota, Anna Urbisz | ||||||||||||||||
Literatura: |
Development and Reproduction in Humans and Animal Model Species. 2015. W.A. Mueller, M. Hassel, M. Grealy. Springer Heidelberg New York Dordrecht London. Publikacje naukowe przekazywane przez prowadzących na poszczególnych laboratoriach. |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Podział obowiązków i kolejnych etapów badań wśród członków zespołu projektowego. 2. Założenie grup eksperymentalnych i kontrolnych, rozpoczęcie eksperymentu. 3. Prowadzenie eksperymentu, kontrola jego przebiegu, raportowanie. 4. Zakończenie eksperymentu, zebranie i analiza wyników, opracowanie uzyskanych danych. 5. Raport końcowy. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca w grupie. Praca własna w laboratorium. Instruktaż, konsultacja, oraz moderowanie przez prowadzących wykonania kolejnych zadań przez studenta. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Laboratorium oceniane jest na podstawie pracy własnej studenta oraz raportu końcowego z przeprowadzonej pracy w grupie. bardzo dobry - student aktywny na zajęciach, raport kompletny, bez błędów merytorycznych, wskazujący na kreatywność i przedsiębiorczość, dowodzący umiejętności współpracy z innymi członkami zespołu projektowego. dobry - student aktywny, raport kompletny, jednak zawierający drobne błędy merytoryczne, wskazujący na umiarkowaną kreatywność i przedsiębiorczość oraz braki w umiejętności współpracy i planowania. dostateczny - student o umiarkowanej aktywności, raport niekompletny, zawierający luki i wskazujący na niewielką umiejętność współpracy studenta w grupie oraz na brak kreatywności i przedsiębiorczości. niedostateczny - student nieaktywny bądź o małej aktywności, raport niekompletny, z dużymi brakami, wskazujący na brak współpracy w grupie i umiejętności planowania prac badawczych oraz kreatywności i przedsiębiorczości. |
||||||||||||||||
Uwagi: |
dr Anna Urbisz i dr Karol Małota (Zespół HEZ) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.