Pracownia dyplomowa III [W2-S2BI19-2BL-05A]
semestr zimowy 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 15
Przedmiot: | Pracownia dyplomowa III [W2-S2BI19-2BL-05A] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 15 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 9:45 - 17:00
sala sale KFZE Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Grażyna Wilczek |
Literatura: |
Prace źródłowe, oryginalne, związane z tematem projektu magisterskiego, wskazane przez promotora lub znalezione samodzielnie i skonsultowane z promotorem |
Zakres tematów: |
Podstawy techniki SEM. Ocena wybranych właściwości strukturalnych sieci łownych pająka Steatoda grossa (Theridiidae) po pokarmowej ekspozycji na pokarm zanieczyszczony srebrem. Analizy statystyczne |
Metody dydaktyczne: |
Samodzielne wykonywanie pomiarów mikroskopowych w celu realizacji tematu pracy magisterskiej pod opieką promotora, dokumentacja uzyskanych wyników Konsultacje indywidualne z promotorem |
Metody i kryteria oceniania: |
Ciągła ocena pracy studenta - student jest w sposób ciągły oceniany zarówno z umiejętności wyszukania i opracowania literatury na zadany temat, jak również z pracy w laboratorium, umiejętności opracowania i interpretacji uzyskanych wyników, jak również planowania dalszych etapów badań. Bardzo dobry - student aktywnie uczestniczy w pracach laboratoryjnych, rozumie celowość podejmowanych czynności, potrafi objaśnić kolejne etapy przeprowadzanych procedur i zna zasadę działania stosowanych technik, zadaje pytania świadczące o jego zaangażowaniu i kreatywności w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz planowaniu dodatkowych eksperymentów, czynnie uczestniczy w dyskusjach dotyczących analizy i interpretacji wyników; dobry - student potrafi odpowiedzieć na zadane mu pytania, rozumie zasadnicze etapy przeprowadzanych procedur, potrafi zaplanować proste eksperymenty i korzystając z dostępnej literatury interpretować wyniki obserwacji, jest solidny w prowadzeniu dokumentacji prac laboratoryjnych; dostateczny - student potrzebuje dodatkowych wskazówek od prowadzącego w trakcie wykonywania czynności zleconych oraz przy rozwiązywaniu bieżących problemów, jest słabo zaangażowany w realizację zajęć praktycznych, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji wyników; niedostateczny - student jest niezaangażowany w wykonywanie prac laboratoryjnych, nie rozumie celu przeprowadzanych czynności ani zleconych zadań, nie prowadzi rzetelnej dokumentacji wykonywanych prac i obserwacji, nie zna podstawowych pojęć potrzebnych do interpretacji wyników. |
Uwagi: |
dr hab. Grażyna Wilczek, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.