Projekt [W2-S2BI19-2BL-86]
semestr letni 2021/2022
Laboratorium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Projekt [W2-S2BI19-2BL-86] | ||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 14:00 - 19:45
sala sale KE Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 3 | ||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||
Prowadzący: | Marta Kandziora-Ciupa, Aleksandra Nadgórska-Socha | ||||||||||||
Literatura: |
Oryginalne artykułu przeglądowe i naukowe z recenzowanych czasopism wpisujące się w tematykę projektu |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Temat projektu: Ekofizjologiczne odpowiedzi wybranych gatunków roślin, rosnących na terenach o zróżnicowanej antropopresji, na stres związany z zanieczyszczeniem metalami ciężkimi. Laboratoria składają z części terenowej (wytypowanie terenu badań, wybór gatunków do badań, pobór materiału do badań ) i laboratoryjnej (studenci w praktyczny sposób poznają podstawowe metody badawcze wykorzystywane w ekofizjologii roślin, niezbędne do badań wstępnych projektu) W terenie studenci wykonują pobór prób, dokumentują przebieg prac (poprzez przygotowanie materiałów reklamowych). W laboratorium przeprowadzają analizy materiału biologicznego, zbierają i analizują wyniki, opracowują uzyskane dane. Studenci samodzielnie dokonują podziału zadań, które każdy będzie wykonywał w projekcie, piszą Raport końcowy |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca w grupie. Praca własna w laboratorium. Instruktaż, konsultacja, oraz moderowanie przez prowadzących wykonania kolejnych zadań przez studenta. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Laboratorium oceniane jest na podstawie pracy własnej studenta oraz raportu końcowego z przeprowadzonej pracy w grupie. bardzo dobry - student aktywny na zajęciach, raport kompletny, bez błędów merytorycznych, wskazujący na kreatywność i przedsiębiorczość, dowodzący umiejętności współpracy z innymi członkami zespołu projektowego. dobry - student aktywny, raport kompletny, jednak zawierający drobne błędy merytoryczne, wskazujący na umiarkowaną kreatywność i przedsiębiorczość oraz braki w umiejętności współpracy i planowania. dostateczny - student o umiarkowanej aktywności, raport niekompletny, zawierający luki i wskazujący na niewielką umiejętność współpracy studenta w grupie oraz na brak kreatywności i przedsiębiorczości. niedostateczny - student nieaktywny bądź o małej aktywności, raport niekompletny, z dużymi brakami, wskazujący na brak współpracy w grupie i umiejętności planowania prac badawczych oraz kreatywności i przedsiębiorczości. |
||||||||||||
Uwagi: |
zespół Ekologii |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.