Seminarium dyplomowe IV [W2-S2BT19-2BT-10A]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 17
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe IV [W2-S2BT19-2BT-10A] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 17 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala sale KFZE Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Agata Nicewicz |
Literatura: |
Oryginalne prace naukowe, najnowsze prace przeglądowe w uznanych czasopismach naukowych, w tym anglojęzyczne, bazy danych |
Zakres tematów: |
Zmienna wrażliwość populacji pasożyta pszczoły miodnej - Varroa destructor na leczenie amitraz |
Metody dydaktyczne: |
Prezentacja wyników pracy magisterskiej w obecności promotora pracy, w formie autoreferatu przygotowanego jako prezentacja w programie Power Point. Konsultacje indywidualne mające na celu pomoc w dobraniu właściwej literatury dla opracowania referatu. Dyskusja naukowa. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega poprawność merytoryczna oraz sposób przedstawienia przygotowanej przez studenta prezentację. bardzo dobry – zagadnienia przedstawione wyczerpująco, w dojrzały naukowo oraz zrozumiały dla słuchaczy sposób. Treści prezentacji odpowiadają założonym celom pracy dyplomowej. Brak błędów merytorycznych, logiczny układ prezentacji, czas zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. dobry – zagadnienia przedstawione poprawnie, ale prezentowany temat nie został omówiony w sposób wyczerpujący. Nieliczne błędy merytoryczne. Czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i dobrze dobrane. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. dostateczny – zagadnienia przedstawione częściowo i jedynie fragmentarycznie rozwiązują postawiony w pracy problem badawczy. Obecne liczne błędy merytoryczne, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji. Czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. niedostateczny – zagadnienie przedstawione pobieżnie, liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane. |
Uwagi: |
dr Agata Nicewicz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.