MSc seminar II W2-S2BTA19-2BT-E-10
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | MSc seminar II W2-S2BTA19-2BT-E-10 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
seminarium (S), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Dominika Idziak-Helmcke | |||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Wendel JF (ed). 2012, Plant Genome Diversity; Vol. 1 and 2, Springer-Verlag, Wien Schwarzacher, T., Heslop-Harrison, P., 2000. Practical in situ Hybridization. BIOS Scientific Publishers, Oxford. Publikacje oryginalne i przeglądowe samodzielnie zgromadzone przez studenta i zaakceptowane przez opiekuna naukowego. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematyka związana z wykonywanym projektem magisterskim. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Spotkania ze studentami, w czasie których każdy student indywidualnie prezentuje (w formie prezentacji audiowizualnej) postępy w wykonywaniu projektu magisterskiego. Studenci opisują stosowane metody badawcze, przedstawiają wyniki przeprowadzonych eksperymentów i dyskutują otrzymane wyniki w odniesieniu do samodzielnie zgromadzonej literatury fachowej. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Do zaliczenia modułu wymagane jest przygotowanie dwóch prezentacji: jednej prezentującej cząstkowe wyniki projektu i pod koniec semestru drugiej będącej referatem złożonej pracy magisterskiej. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr Dominika Idziak-Helmcke |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.