Seminarium dyplomowe IV [W2-S2OS19-2OS-10A]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 10
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe IV [W2-S2OS19-2OS-10A] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala sale KE Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Piotr Skubała |
Literatura: |
• Weiner J., Weiner J. 2018. Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych. Wydawnictwo Naukowe PWN. • Stępień B. 2021. Zasady pisania tekstów naukowych. Wydawnictwo Naukowe PWN. • Maćkiewicz J. 2014. Jak dobrze pisać. Od myśli do tekstu. Wydawnictwo Naukowe PWN • Wybrane prace magisterskie z repozytorium UŚ • Indywidualny zestaw bibliografii adekwatny do realizacji wybranego tematu pracy magisterskiej w tym artykuły naukowe opublikowane w czasopismach ujętych w Journal Citation Reports uwzględnione w bazach Web of Science (np. z zasobów Science Direct, Wiley). |
Zakres tematów: |
Zakres tematów odpowiedni do tematyki pracy magisterskiej zarejestrowanej w systemie APD): - prezentacja wyników badań realizowanych w ramach pracy magisterskiej; - prezentacja pracy dyplomowej na poszczególnych etapach jej powstawania. |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja oraz metoda ćwiczeniowa oparta wykorzystaniu różnych źródeł wiedzy i materiałów dydaktycznych w celu opracowania wyników badań i ich omówienia. |
Metody i kryteria oceniania: |
Oceniane są postępy w realizacji pracy dyplomowej: - czynny udział w zajęciach (ocena ciągła zaangażowania w zajęciach), - prezentacja pracy dyplomowej. Bardzo dobry: Student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, jest zaangażowany i kreatywny w rozwiązywaniu bieżących problemów, jest systematyczny, skrupulatnie sporządza dokumentację do pracy, aktywnie uczestniczy w dyskusjach. Dobry: Student rozumie celowość badanego problemu, umiejętnie wybiera odpowiednią literaturę, wymaga jednak niewielkiej pomocy przy jej poszukiwaniach, jest zaangażowany w rozwiązywanie bieżących problemów, jest systematyczny, poprawnie sporządza dokumentację, uczestniczy w dyskusjach. Dostateczny: Student potrzebuje dodatkowych wskazówek do wykonania konkretnych zadań, jest słabo zaangażowany w realizację tematu pracy, nie potrafi wyszukiwać efektywnie literatury, nie wykazuje aktywności podczas dyskusji, z pomocą prowadzącego sporządza dokumentację. Niedostateczny: Student nie jest zaangażowany w prace wyznaczone przez prowadzącego, nie rozumie sensu powierzonych zadań, niedbale je wykonuje lub nie wykonuje ich w ogóle, nie prowadzi dokumentacji, nie potrafi dyskutować. |
Uwagi: |
prof.dr hab. Piotr Skubała |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.