Seminarium dyplomowe IV [W2-S2OS19-2OS-10A]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe IV [W2-S2OS19-2OS-10A] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala 119 (SALA SEM.) Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Bankowa 9) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Ryszard Ciepał |
Literatura: |
Literatura zgodna z tematem seminarium |
Zakres tematów: |
Zakres tematów (adekwatnie do zakresu pracy magisterskiej zarejestrowanej w systemie APD) - prezentacja wyników badań realizowanych w ramach pracy magisterskiej; - prezentacja pracy dyplomowej na poszczególnych etapach jej powstawania. |
Metody dydaktyczne: |
Każdy ze studentów przygotowuje i wygłasza referat w formie prezentacji Power Point dotyczący tematu zleconego przez osobę prowadzącą Seminarium. Przygotowanie prezentacji wymaga zapoznania się z oryginalną literaturą przedmiotu, głównie anglojęzyczną, dotyczącą zleconego tematu, z treścią prac przeglądowych i zalecanych podręczników. Po zakończeniu referatu odbywa się dyskusja. Referent odpowiada na zadawane pytania i uwagi. Zarówno referat, jak i udział w dyskusji są oceniane przez prowadzącego przedmiot. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składa się średnia arytmetyczna z ocen uzyskanych z prezentacji oraz udziału w dyskusji. PREZENTACJA: Student przygotowuje samodzielnie prezentacje, ocenie podlega zarówno poprawność merytoryczna, jak i sposób prezentacji referatu: Bardzo dobry - student wygłosił referat, przygotował poprawną merytorycznie prezentację multimedialną. Jej treści odpowiadają założonym celom. W obowiązującej terminologii naukowej nie popełnił błędów. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Dobry - student wygłosił referat, przygotował poprawną merytorycznie prezentację multimedialną, ale prezentowany temat nie został omówiony w sposób wyczerpujący. W obowiązującej terminologii naukowej popełnił pojedyncze błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Dostateczny - student wygłosił referat, ale fragmentarycznie rozwiązał postawiony problem badawczy. Zakres omawianych zagadnień jest w wielu punktach niewystarczający dla rozwiązania postawionych problemów badawczych. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Niedostateczny - prezentowany temat został przedstawiony pobieżnie. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w czasie dyskusji, nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. UDZIAŁ W DYSKUSJI: Ocenie podlega przygotowanie teoretyczne do bieżących zajęć oraz udział w dyskusji na prezentowany temat oceniany na każdych zajęciach. Aktywność studentów jest oceniana w skali od 2 do 5. |
Uwagi: |
dr Marta Kandziora-Ciupa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.