Seminarium licencjackie II [W2-S1BI19-1BL-12]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 10
Przedmiot: | Seminarium licencjackie II [W2-S1BI19-1BL-12] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 10 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 13:45 - 15:15
sala sale KFR Wydział Nauk Przyrodniczych (Katowice, ul. Jagiellońska 28) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Renata Kurtyka |
Literatura: |
Oryginalne artykuły naukowe, prace przeglądowe i popularnonaukowe dotyczące omawianych zagadnień oraz podręczniki akademickie z zakresu fizjologii roślin w języku polskim oraz angielskim. Piśmiennictwo dobrane przez studenta (pod nadzorem prowadzącego) oraz wskazane przez prowadzącego zajęcia. |
Zakres tematów: |
Pogłębienie zdobytej na zajęciach z fizjologii roślin wiedzy dotyczącej korzyści i zagrożeń, jakie wywołuje niedobór i nadmiar cynku u roślin, mechanizmów pobierania i transportu cynku w roślinie oraz wpływu jonów cynku na wybrane procesy fizjologiczne roślin wyższych na przykładzie Calamagrostis epigejos. Przygotowanie do publicznej prezentacji referatu na forum konferencji naukowej skierowanej do młodych naukowców i studentów |
Metody dydaktyczne: |
Referat naukowy w formie prezentacji Power Point wygłoszony przez studenta na podstawie samodzielnie dobranej i zatwierdzonej przez prowadzącego literatury przedmiotu. Praca własna studenta, przygotowanie do dyskusji świadczące o znajomości najnowszej literatury przedmiotu oraz baz danych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową modułu składa się: - poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji (0,7); - ocena aktywności studenta na zajęciach (0,3). Zaliczenie wymaga uzyskania oceny pozytywnej z każdej aktywności. Ocena wartości merytorycznej i sposobu prezentacji: bdb – student samodzielnie wygłasza referat z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej, zagadnienia przedstawia wyczerpująco, brak błędów merytorycznych, logiczny układ prezentacji, poprawnie odpowiada na zadane pytania związane z tematem prezentacji; db - student samodzielnie wygłasza referat z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej, zagadnienia przedstawia poprawnie, nieliczne błędy merytoryczne, logiczny układ prezentacji, odpowiada na większość pytań związanych z tematem prezentacji; dst – student czytając napisany tekst wygłasza referat z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej oraz podejmuje próby dyskusji na temat treści przedstawionych w prezentacji; ndst - student nie potrafi wygłosić referatu z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej ani podjąć dyskusji na temat treści związanych z tematem wystąpienia. Ocena aktywności studenta na zajęciach: Na każdych zajęciach osoba prowadząca będzie oceniała aktywność studenta. Na ocenę składają się następujące kryteria: - ocena pierwszej i ostatecznej wersji prezentacji dostarczonej przez studenta, - stosowanie się studenta do zaleceń opiekuna, - terminowość wywiązywania się z powierzonych zadań, - dobór źródeł wykorzystanych do przygotowania prezentacji. |
Uwagi: |
dr Renata Kurtyka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.