Seminarium licencjackie II [W2-S1OS19-1OS-12]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium licencjackie II [W2-S1OS19-1OS-12] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Iwona Jelonek |
Literatura: |
1. Gierz W. (2006): Jak pisać pracę licencjacką? Poradnik metodyczny. WSHiT, Gdańsk. 2. Majchrzak J., Mendel T. (1999): Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych. Wydawnictwo AE, Poznań. 3. Weiner J. (2006): Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych. Przewodnik praktyczny. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. 4. Bernard R. (2021): Przewodnik dla studentów piszących prace dyplomowe na Wydziale Biologii UAM w Poznaniu. Praca licencjacka. Poznań. |
Zakres tematów: |
1. Tereny poeksploatacyjne i ich ponowne wykorzystanie oraz transformacja w Górnośląskim Zagłębiu Węglowym. 2. Przestrzeń miejska, tereny poprzemysłowe, nierozerwalna część krajobrazu Górnego Śląska. |
Metody dydaktyczne: |
1. Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień. 2. Dyskusja. 3. Praca z tekstem. 4. Metoda analizy przypadków. 5. Demonstracje dźwiękowe i/lub video. 6. Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”). |
Metody i kryteria oceniania: |
WIEDZA: Zaliczenie: Prezentacja wstępu wraz z celem i charakterystyką rozdziałów. Ogólna prezentacja pracy. UMIEJĘTNOŚCI: : Zaliczenie: Prezentacja wstępu wraz z celem i charakterystyką rozdziałów. Ogólna prezentacja pracy. KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Ocena aktywności i frekwencji na zajęciach. Sposób ustalania oceny łącznej z przedmiotu: Ocena z seminarium. bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne (91-100%) dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne (82-90%) dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne (73-81%) dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne (64-72%) dostateczny (dst; 3,0): dostateczna wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne (55-63%) niedostateczny (ndst; 2,0): niedostateczna wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne (0-54%) |
Uwagi: |
dr hab. Iwona Jelonek, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.