Seminarium magisterskie 2 [W6-PA-SA-N2-41S.2]
semestr zimowy 2021/2022
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie 2 [W6-PA-SA-N2-41S.2] | ||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 16:00 - 19:45
(sala nieznana) |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 6 | ||||||||||
Limit miejsc: | 6 | ||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Bełza-Gajdzica | ||||||||||
Literatura: |
• Denzin N. K., Lincoln Y. S (red.): Metody badań jakościowych, t. 1 i 2. Warszawa 2009. • Jemelniak D. (red.): Badania jakościowe. Podejście i teoria, t. 1 i 2. Warszawa 2012. • Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D.: Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań 2001. • Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000. • Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000. • Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 1999. • Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2005. • Rubacha K.: Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008. • Zaczyński W.: Statystyka w pracy badawczej nauczyciela. Warszawa 1997. Angrosino M.: Badania etnograficzne i obserwacyjne. Warszawa 2010. • Babbie E.: Podstawy badań społecznych. Warszawa 2009. • Barbour R.: Badania fokusowe. Warszawa 2011. • Brzeziński J.: Metodologia badań psychologicznych. Warszawa 1999. • Charamaz K.: Teoria ugruntowana. Praktyczny przewodnik po analizie jakościowej. Warszawa 2009. • Gnitecki J.: Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej. Zielona Góra 1993. • Jakob G.: Wywiad narracyjny w badaniach biograficznych, [w:] D. Urbaniak-Zając, J. Piekarski (red.): Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2003. • Krzychała S., Zamorska B.: Dokumentarna ewaluacja szkolnej codzienności. Wrocław 2008. • Kubinowski D.: Jakościowe badania pedagogiczne. Lublin 2010. • Miles M. B., Huberman A. M.: Analiza danych jakościowych. Białystok 2000. • Nowak S.: Metodologia badań społecznych. Warszawa 1985. • Silverman D.: Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa 2008. • Szumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1995. • Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. Warszawa 1995. |
||||||||||
Zakres tematów: |
Kolejne z modułu seminaryjnego, które nie zostały zrealizowane na seminarium nr 1 |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wykład, praca z tekstem, dyskusja, prezentacja |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega aktywność na seminarium oraz napisana praca w części teoretycznej i metodologicznej. Oceniana będzie klarowność przekazywania treści, wyczerpanie tematu od strony teoretycznej, spójność koncepcji metodologicznej (spójność narzędzi ze sformułowanymi problemami badawczymi oraz spójność problemów badawczych z tematem pracy). Kryteria oceny bdb - 90%obecności+aktywność+napisana w całości część teoretyczna i metodologiczna; sformułowana struktura części empirycznej, przeprowadzona część badań. db - 80% obecności+ napisana praca w części teoretycznej, metodologicznej, określona struktura części empirycznej dst - 70% obecności + napisana praca w części teoretycznej, metodologicznej |
||||||||||
Uwagi: |
3 semestr mgr niestac.Surdo z arte dr Bełza-Gajdzica |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.