Seminarium magisterskie cześć 2 [W6-PA-SEP-S2-S2]
semestr zimowy 2021/2022
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie cześć 2 [W6-PA-SEP-S2-S2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Zenon Gajdzica | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
• Denzin N. K., Lincoln Y. S (red.): Metody badań jakościowych, t. 1 i 2. Warszawa 2009. • Jemelniak D. (red.): Badania jakościowe. Podejście i teoria, t. 1 i 2. Warszawa 2012. • Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D.: Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań 2001. • Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000. • Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000. • Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 1999. • Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2005. • Rubacha K.: Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008. • Zaczyński W.: Statystyka w pracy badawczej nauczyciela. Warszawa 1997. Angrosino M.: Badania etnograficzne i obserwacyjne. Warszawa 2010. • Babbie E.: Podstawy badań społecznych. Warszawa 2009. • Barbour R.: Badania fokusowe. Warszawa 2011. • Brzeziński J.: Metodologia badań psychologicznych. Warszawa 1999. • Charamaz K.: Teoria ugruntowana. Praktyczny przewodnik po analizie jakościowej. Warszawa 2009. • Gnitecki J.: Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej. Zielona Góra 1993. • Jakob G.: Wywiad narracyjny w badaniach biograficznych, [w:] D. Urbaniak-Zając, J. Piekarski (red.): Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2003. • Krzychała S., Zamorska B.: Dokumentarna ewaluacja szkolnej codzienności. Wrocław 2008. • Kubinowski D.: Jakościowe badania pedagogiczne. Lublin 2010. • Miles M. B., Huberman A. M.: Analiza danych jakościowych. Białystok 2000. • Nowak S.: Metodologia badań społecznych. Warszawa 1985. • Silverman D.: Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa 2008. • Szumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1995. • Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. Warszawa 1995. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kolejne z prezentowanych powyżej, które nie zostały zrealizowane podczas seminarium nr 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład, dyskusja, praca z tekstem |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega aktywność na seminarium oraz napisana praca w części teoretycznej i metodologicznej. Oceniana będzie klarowność przekazywania treści, wyczerpanie tematu od strony teoretycznej, spójność koncepcji metodologicznej Kryteria oceny: 90%obecności+aktywność+napisana w całości część teoretyczna i metodologiczna+ narzędzia badawcze |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
PON z surdo sem.3 prof.Z.Gajdzica |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.