Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie cześć 2 [W6-PA-SEP-S2-S2] semestr zimowy 2021/2022
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie cześć 2 [W6-PA-SEP-S2-S2]
Zajęcia: semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 13:45 - 15:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 6
Prowadzący: Zenon Gajdzica
Literatura:

• Denzin N. K., Lincoln Y. S (red.): Metody badań jakościowych, t. 1 i 2. Warszawa 2009.

• Jemelniak D. (red.): Badania jakościowe. Podejście i teoria, t. 1 i 2. Warszawa 2012.

• Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D.: Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań 2001.

• Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000.

• Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000.

• Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 1999.

• Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2005.

• Rubacha K.: Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008.

• Zaczyński W.: Statystyka w pracy badawczej nauczyciela. Warszawa 1997.

Angrosino M.: Badania etnograficzne i obserwacyjne. Warszawa 2010.

• Babbie E.: Podstawy badań społecznych. Warszawa 2009.

• Barbour R.: Badania fokusowe. Warszawa 2011.

• Brzeziński J.: Metodologia badań psychologicznych. Warszawa 1999.

• Charamaz K.: Teoria ugruntowana. Praktyczny przewodnik po analizie jakościowej. Warszawa 2009.

• Gnitecki J.: Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej. Zielona Góra 1993.

• Jakob G.: Wywiad narracyjny w badaniach biograficznych, [w:] D. Urbaniak-Zając, J. Piekarski (red.): Jakościowe orientacje w badaniach pedagogicznych. Łódź 2003.

• Krzychała S., Zamorska B.: Dokumentarna ewaluacja szkolnej codzienności. Wrocław 2008.

• Kubinowski D.: Jakościowe badania pedagogiczne. Lublin 2010.

• Miles M. B., Huberman A. M.: Analiza danych jakościowych. Białystok 2000.

• Nowak S.: Metodologia badań społecznych. Warszawa 1985.

• Silverman D.: Prowadzenie badań jakościowych. Warszawa 2008.

• Szumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1995.

• Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. Warszawa 1995.

Zakres tematów:

Kolejne z prezentowanych powyżej, które nie zostały zrealizowane podczas seminarium nr 1

Metody dydaktyczne:

Wykład, dyskusja, praca z tekstem

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega aktywność na seminarium oraz napisana praca w części teoretycznej i metodologicznej. Oceniana będzie klarowność przekazywania treści, wyczerpanie tematu od strony teoretycznej, spójność koncepcji metodologicznej

Kryteria oceny:

90%obecności+aktywność+napisana w całości część teoretyczna i metodologiczna+ narzędzia badawcze

Uwagi:

PON z surdo sem.3 prof.Z.Gajdzica

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)