Język angielski [W6-PA-S2-JA]
semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski [W6-PA-S2-JA] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Maria Stec | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Buzan, T.; Buzan, B.1990. 2006. Mapy twoich myśli. Mind-mapping czyli notowanie interaktywne. Łódz: Wyd. Aha BBC Buzan, T. 2003. Rusz głową. Łódz: Ravi. Emmerson, P. 2007. Using mind-maps in the classroom. Fisher, R. 1999. Uczymy się jak myśleć. Warszawa: WSiP. Galan, M., Maguire, T. 2002. Mind-mapping. English Teaching Professional, vol. 23, pp.43-46. R. R. Jordan. 1997. English for Academic Purposes. Cambridge: CUP. Ledin, P. & Machin, D. 2020. Introduction to Multimodal Analysis. London & New York: Bloomsbury Academic. U. MacLean, P. Ratajczak, 1998. Słownik Tematyczny Języka Angielskiego. Zielona Góra: Wyd. Kanion. M. Misztal, 1995. Tests in English, Thematic Vocabulary. Warszawa: Wyd. Szkolne i Pedagogiczne. Perez-Gonzales, L. 2014. Audio-visual Translation Theories, Methods and Issues. London & New York: Routledge. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. ESP for Pedagogy (Dictionary for education). 2. Workshops: development and self-education (Mind-maps, MA Summary) 3. Art in Pedagogy (Multimodality) 4. Special needs education (Dictionary for special needs education) 5. Integrated primary education (Dictionary for integrated primary education). |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach online skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach online w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen: - z form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia zdalne, - z innych form pracy własnej studenta. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
PON z surdo sem.1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.