Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski [W6-PA-S2-JA] semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski [W6-PA-S2-JA]
Zajęcia: semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 11:30 - 13:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Maria Stec
Literatura:

Buzan, T.; Buzan, B.1990. 2006. Mapy twoich myśli. Mind-mapping czyli notowanie interaktywne. Łódz: Wyd. Aha BBC

Buzan, T. 2003. Rusz głową. Łódz: Ravi.

Emmerson, P. 2007. Using mind-maps in the classroom.

Fisher, R. 1999. Uczymy się jak myśleć. Warszawa: WSiP.

Galan, M., Maguire, T. 2002. Mind-mapping. English Teaching Professional, vol. 23, pp.43-46.

R. R. Jordan. 1997. English for Academic Purposes. Cambridge: CUP.

Ledin, P. & Machin, D. 2020. Introduction to Multimodal Analysis. London & New York: Bloomsbury Academic.

U. MacLean, P. Ratajczak, 1998. Słownik Tematyczny Języka Angielskiego. Zielona Góra: Wyd. Kanion.

M. Misztal, 1995. Tests in English, Thematic Vocabulary. Warszawa: Wyd. Szkolne i Pedagogiczne.

Perez-Gonzales, L. 2014. Audio-visual Translation Theories, Methods and Issues. London & New York: Routledge.

Zakres tematów:

1. ESP for Pedagogy (Dictionary for education).

2. Workshops: development and self-education (Mind-maps, MA Summary)

3. Art in Pedagogy (Multimodality)

4. Special needs education (Dictionary for special needs education)

5. Integrated primary education (Dictionary for integrated primary education).

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study) oraz

z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia.

Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach online skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach online w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen:

- z form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia zdalne,

- z innych form pracy własnej studenta.

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0 -59% = ndst (niedostateczny)

Uwagi:

PON z surdo sem.1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)