Seminarium dyplomowe cz. I [W1-DF-S2-SD1]
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 3
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe cz. I [W1-DF-S2-SD1] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, czwartek (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 9 |
Limit miejsc: | 10 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Piotr Łaciak |
Literatura: |
1. Materiały dotyczące wybranego tematu pracy dyplomowej 2. R. Korzeniowski, Praca magisterska: jak pisać i obronić: wskazówki metodologiczne? Warszawa 2007. 3. R. Korzeniowski, Praca magisterska i licencjacka: poradnik metodyczny dla studentów, Białystok 2012. 4. J. Weiner, Technika pisania i prezentowania prac naukowych: publikacja naukowa, praca seminaryjna, praca magisterska, referat, poster, Kraków 1992 |
Zakres tematów: |
Przedstawienie zasad pisania pracy pod względem formalnym i merytorycznym, dyskusja nad tematem pracy, przeszukiwanie baz danych, wyszukiwanie literatury do pracy, prezentacja konspektu pracy. |
Metody dydaktyczne: |
Metoda podająca, dyskusja, pogadanka, analiza i interpretacja tekstów. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena: bardzo dobry (5.0) – aktywne uczestnictwo w seminarium, widoczne postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej: umiejętność formułowania oraz rozwiązywania problemu badawczego; wysoki stopień zaangażowania; własna praca studenta nad sposobem ujęcia tematu, wyborem źródeł; umiejętność poprawnego, rzetelnego oraz samodzielnego formułowania wniosków, analizy oraz interpretacji; rozwój pracy badawczej; inwencja – wkład pracy własnej studenta. Ocena: dobry plus (4.5) – aktywne uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; własna praca studenta nad wyborem źródeł; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dobry (4.0) – uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; rozwój pracy badawczej; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dostateczny plus (3,5) – brak systematyki i konsekwencji w pracy nad rozwojem warsztatu badawczego, niski stopień rozwoju pracy badawczej Ocena: dostateczny (3.0) – nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków, średnie zaangażowanie w odniesieniu do pracy nad warsztatem badawczym |
Uwagi: |
2 sem. doradztwo filozoficzne i coaching /stacjonarne II stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.