Seminarium dyplomowe cz. I W1-DF-S2-SD1
semestr letni 2021/2022
seminarium,
grupa nr 3
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe cz. I W1-DF-S2-SD1 | |||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
seminarium (S), grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: |
wielokrotnie, czwartek (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
sala zajęcia zdalne Bankowa 11 jaki jest adres? |
||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 9 | |||
Limit miejsc: | 10 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Piotr Łaciak | |||
Literatura: |
1. Materiały dotyczące wybranego tematu pracy dyplomowej 2. R. Korzeniowski, Praca magisterska: jak pisać i obronić: wskazówki metodologiczne? Warszawa 2007. 3. R. Korzeniowski, Praca magisterska i licencjacka: poradnik metodyczny dla studentów, Białystok 2012. 4. J. Weiner, Technika pisania i prezentowania prac naukowych: publikacja naukowa, praca seminaryjna, praca magisterska, referat, poster, Kraków 1992 |
|||
Zakres tematów: |
Przedstawienie zasad pisania pracy pod względem formalnym i merytorycznym, dyskusja nad tematem pracy, przeszukiwanie baz danych, wyszukiwanie literatury do pracy, prezentacja konspektu pracy. |
|||
Metody dydaktyczne: |
Metoda podająca, dyskusja, pogadanka, analiza i interpretacja tekstów. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena: bardzo dobry (5.0) – aktywne uczestnictwo w seminarium, widoczne postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej: umiejętność formułowania oraz rozwiązywania problemu badawczego; wysoki stopień zaangażowania; własna praca studenta nad sposobem ujęcia tematu, wyborem źródeł; umiejętność poprawnego, rzetelnego oraz samodzielnego formułowania wniosków, analizy oraz interpretacji; rozwój pracy badawczej; inwencja – wkład pracy własnej studenta. Ocena: dobry plus (4.5) – aktywne uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; własna praca studenta nad wyborem źródeł; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dobry (4.0) – uczestnictwo w seminarium, zadowalające postępy w przygotowaniu konspektu pracy magisterskiej; rozwój pracy badawczej; umiejętność formułowania, wskazania oraz ogólnego określenia problemu badawczego. Ocena: dostateczny plus (3,5) – brak systematyki i konsekwencji w pracy nad rozwojem warsztatu badawczego, niski stopień rozwoju pracy badawczej Ocena: dostateczny (3.0) – nieumiejętność samodzielnego formułowania wniosków, średnie zaangażowanie w odniesieniu do pracy nad warsztatem badawczym |
|||
Uwagi: |
2 sem. doradztwo filozoficzne i coaching /stacjonarne II stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.