Rynek usług coachingowych [W1-DF-S2-RUC]
semestr letni 2021/2022
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Rynek usług coachingowych [W1-DF-S2-RUC] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 24 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Kiepas-Remesz | ||||||||||||||||||
Literatura: |
10 Golden Rules Of Personal Branding, Goldie Chan – The personal branding phenomenon, P. Montoya The Personal Branding Phenomenon: Realize Greater Influence, Explosive ... - Peter Montoya, Tim Vandehey Marketization-and-the-Recasting-of-the-Professional-Self-The-Rhetoric-and-Ethics-of-Personal-Branding.pdf (researchgate.net) |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Personal branding Budowanie ścieżki kariery Różne opcje zatrudnienia Zasady tworzenia własnej działalności |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja, case study, prezentacje. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena: bardzo dobry (5.0) – obecność na min.90% godzinach zajęć Ocena: dobry plus (4.5) - obecność na 80% godzin zajęciowych Ocena: dobry (4.0) – obecność na 70% godzin zajęciowych Ocena: dostateczny plus (3,5)- obecność na 60% godzin zajęciowych Ocena: dostateczny (3,0)- obecność na 50% godzin zajęciowych Prowadzący ocenia studenta/studentkę biorąc pod uwagę jego aktywne uczestniczenie w zajęciach. Dodatkowo studenci mają przeprowadzić wywiad z wybranym przez siebie aktywnym zawodowo coachem. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
4 sem. doradztwo filozoficzne i coaching, stacjonarne II stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.