Na ostateczną ocenę składają się:
- obecność na zajęciach (dopuszczalna jest jedna nieobecność, pozostałe należy zdać indywidualnie - materiał do ustalenia z prowadzącą);
- aktywność podczas zajęć
- praca zaliczeniowa, na którą składa się opracowanie następujących elementów: problem badawczy, temat pracy, struktura pracy, prawidłowo zapisana bibliografia (5 artykułów i 5 książek), abstrakt i słowa kluczowe.
Z zajęć mogą być zwolnieni absolwenci innego kierunku (z oceną 5,0).
Ocena: 5,0 – aktywność podczas 90% zajęć, opanowanie metodologii prac pisemnych. Znajomość baz naukowych, umiejętność oceny jakości źródeł. Umiejętność formatowania tekstu naukowego. Umiejętność opracowania przypisów i bibliografii wg różnych stylów.
Ocena: 4,5 – aktywność podczas 80% zajęć, opanowanie metodologii opracowania prac pisemnych. Znajomość głównych baz naukowych, umiejętność oceny jakości źródeł. Umiejętność redagowania tekstu naukowego. Umiejętność opracowania przypisów i bibliografii wg różnych stylów.
Ocena: 4,0 – aktywność podczas 70% zajęć, opanowanie metodologii opracowania prac pisemnych. Znajomość najważniejszych baz naukowych, umiejętność oceny jakości źródeł. Umiejętność redagowania tekstu naukowego. Umiejętność opracowania przypisów i bibliografii wg najważniejszych stylów.
Ocena: 3,5 – aktywność podczas 60% zajęć, opanowanie podstaw metodologii opracowania prac pisemnych. Umiejętność redagowania tekstu naukowego na podstawowym poziomie. Umiejętność opracowania przypisów i bibliografii wg najważniejszych stylów.
Ocena: 3,0 – aktywność podczas połowy zajęć, opanowanie podstaw metodologii opracowania prac pisemnych. Znajomość co najmniej dwóch baz naukowych, umiejętność oceny jakości źródeł. Umiejętność podstawowego redagowania tekstu naukowego. Umiejętność opracowania przypisów i bibliografii wg co najmniej jednego stylu.
|