Zachowania i sieci konsumenckie [W3-SO-S2-ZSK]
semestr zimowy 2021/2022
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Zachowania i sieci konsumenckie [W3-SO-S2-ZSK] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, wtorek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 17 |
Limit miejsc: | 14 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Dorota Nowalska-Kapuścik |
Literatura: |
J. Królewski, P. Sala,2013, E-marketing, PWN G. Mazurek, 2017, E-marketing, PWN Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003 Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009 Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009 Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009 Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008 |
Zakres tematów: |
1.Wprowadzenie do tematu 2. Konsument i konsumpcja. Operacjonalizacja pojęć. 3. Podstawy marketingu internetowego i zachowanie klientów 4. Określenie roli klienta – konsumenta. Kim jest klient w Internecie? 5. Marketing jako sztuka komunikacji w Internecie (schemat komunikacji, kanały komunikacji, relacje z klientami) 6. Rynek e-commerce w Polsce i na świecie 7. Rola marki w e-commerce, strategie e-sprzedaży, marketing w urządzeniach mobilnych, trendy e-commerce 8. Strategia e-marketingowa 9 .Wprowadzenie do NET/DIGITAL PR. (Istota PR w Internecie, obszary PR) 10. Narzędzia i kanały komunikacji w NET PR 11. Marketing społecznościowy – kierunki rozwoju |
Metody dydaktyczne: |
Wykłady z prezentacjami multimedialnymi (platforma Teams), testy sprawdzające wiedzę z wykładów (platforma Moodle) |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego (egzamin realizowany na platformie Moodle). |
Uwagi: |
Socjologia, 3 semestr (stacjonarne II stopnia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.