Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologia [W6-EPPS-S2-PSYCH] semestr zimowy 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Psychologia [W6-EPPS-S2-PSYCH]
Zajęcia: semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 9:45 - 11:15
sala 05
Budynek B (Cieszyn, ul. Bielska 62) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 8
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Szymon Godawa
Literatura:

Człowiek istota społeczna - Elliot Aronson, Joshua Aronson

Psychologia wychowania - Hanna Liberska, Janusz Trempała

Psychologia rozwoju człowieka.Podręcznik akademicki - Janusz Trempała

Psychologia poznawcza Wydanie nowe- Błażej Szymura, Edward Nęcka, Jarosław Orzechowski, Szymon Wichary

W co grają ludzie Psychologia stosunków międzyludzkich - Eric Berne

Maslow A., Motywacja i osobowość, PWN, 2013.

Pawłow I., Odpowiedź fizjologa psychologom i inne prace, PWN, 1990

Strelau J., Psychologia (t.1,2,3) Psychologia ogólna, GWP, 2006

Zimbardo P., Psychologia i życie, PWN, 2012

Zakres tematów:

0.Wprowadzenie, omówienie zagadnień i literatury

1. Pojęcie i zakres psychologii

Wybrane zagadnienia i tematy wygenerowane wtoku pracy z grupą

2. wpływ miłości na człowieka

3. Pewność siebie

4. Toksyczne relacje

5. Sen

6. Wpływ bajek na dzieci

7. Koloroterapia

8. Animaloterapia

Metody dydaktyczne:

dyskusja, pogadanka, opis, praca z tekstem; pokaz, pomiar; burza mózgów, sytuacyjna, inscenizacji, problemowa.

Metody i kryteria oceniania:

Metody i kryteria oceniania:

90% obecności na zajęciach, aktywny udział, przygotowanie konspektu z wybranego obszaru dziedziny.

Kryteria oceny:

bardzo dobry (bdb) -osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia obejmujących wszystkie istotne aspekty ≥ 91 %

dobry plus (db plus) - osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia obejmujących wszystkie istotne aspekty z pewnymi błędami lub nieścisłościami 81-90%

dobry (db) - osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia z pominięciem niektórych mniej istotnych aspektów 71-80 %

dostateczny plus (dst plus) - osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia z pominięciem niektórych istotnych aspektów lub z istotnymi nieścisłościami 61-70 %

dostateczny (dst)- osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia z pominięciem niektórych ważnych aspektów lub z poważnymi nieścisłościami 51-60 %

niedostateczny (ndst) brak osiągnięcia zakładanych efektów kształcenia ≤ 50 %

Uwagi:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)