Termin i miejsce:
Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
|
wielokrotnie, wtorek (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 11:15
sala 233
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11)
jaki jest adres?
|
Literatura:
|
J. Królewski, P. Sala,2013, E-marketing, PWN
G. Mazurek, 2017, E-marketing, PWN
Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003
Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009
Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009
Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009
Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008
|
Zakres tematów:
|
1.Podstawy marketingu internetowego i zachowanie klientów
2.Wprowadzenie do NET/DIGITAL PR. (Istota PR w Internecie, obszary PR)
3.Rynek e-commerce w Polsce i na świecie.
4. Trendy e-commerce
5. Rola marki w e-commerce, strategie e-sprzedaży, marketing w urządzeniach mobilnych
|