Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing 4.0 i digital public relations [W3-SO-S2-MDPR] semestr letni 2021/2022
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing 4.0 i digital public relations [W3-SO-S2-MDPR]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, wtorek (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 11:15
sala 233
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 21
Limit miejsc: 35
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Dorota Nowalska-Kapuścik
Literatura:

J. Królewski, P. Sala,2013, E-marketing, PWN

G. Mazurek, 2017, E-marketing, PWN

Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003

Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009

Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009

Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009

Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008

Zakres tematów:

1.Podstawy marketingu internetowego i zachowanie klientów

2.Wprowadzenie do NET/DIGITAL PR. (Istota PR w Internecie, obszary PR)

3.Rynek e-commerce w Polsce i na świecie.

4. Trendy e-commerce

5. Rola marki w e-commerce, strategie e-sprzedaży, marketing w urządzeniach mobilnych

Metody dydaktyczne:

Wykład wraz z prezentacją multimedialną.

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego. Egzamin przeprowadzony będzie w formie ustnej.

Uwagi:

2 semestr, Socjologia BiNM (stacjonarne II stopnia)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)