Metodyka edukacji technicznej w przedszkolu i klasach I-III (sem.6) W6-PP-SM-EDTECH.1
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Metodyka edukacji technicznej w przedszkolu i klasach I-III (sem.6) W6-PP-SM-EDTECH.1 | |||||||||||||||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
Ćwiczenia (C), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: |
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | |||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||||||||||||||
Prowadzący: | Tomasz Kopczyński | |||||||||||||||
Literatura: |
Furmanek W., Walat W.: Zarys przewodnika metodycznego dla nauczycieli techniki, Rzeszów 1994, "Fosze" Musioł, M. Edukacja techniczna w klasach 1–3 po zmianach programowych z 14.02. 2017 roku. Skiba, M. (2015). Zajęcia techniczne w edukacji wczesnoszkolnej. Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce, 10(3 (37)), 87-104. Jelinek, J., & Jegier, A. Wychowanie przez sztukę i technikę–metodyka 10-0S-WST Furmanek, Z. W., & Kraszewski, K. EDUKACJA TECHNICZNA MAŁEGO DZIECKA–WSPÓŁCZESNE WYZWANIA. Lib, W., & Szlendak, J. ROLA EDUKACJI TECHNICZNEJ W NAUCZANIU WCZESNOSZKOLNYM. WYZWANIA I DYLEMATY EDUKACYJNO-ZAWODOWE, 27. |
|||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Cele i treści kształcenia technicznego w edukacji wczesnoszkolnej zgodne z podstawą programową. 2. Wybór i analiza aktualnej literatury na podstawie dostępnych źródeł cyfrowych i tradycyjnych. 3. Opracowanie rozkładu materiału nauczania z zakresu przedmiotu edukacja techniczna. 4. Modyfikacja i usprawnienie konspektu z zakresu edukacji technicznej. 5. Przygotowanie mini warsztatu, doświadczenia, eksperymentu w edukacji technicznej. 6. Wynalazki i wynalazcy z zakresu techniki. 7. Ocena w edukacji technicznej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.