Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium 4/II [W3-PE-RES2-N2-3] semestr letni 2021/2022
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium 4/II [W3-PE-RES2-N2-3]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga sobota (nieparzyste), 8:00 - 11:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Teresa Wilk
Literatura:

Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2009

Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2009

Maszke A.W.: Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych. Wydawnictwo UR, Rzeszów 2004

Nowak S.: Metodologia badań społecznych. PWN, Warszawa 1985

Palka S.: Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. GWP, Gdańsk 2006

Palka S.: Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Wydawnictwo UJ, Kraków 1998

Palka S. (red.): Podstawy metodologii badań w pedagogice. GWP, Gdańsk 2010

Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Wydawnictwo „Żak”, Warszawa 2001

Sztumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wydawnictwo „Śląsk”, Katowice 1995

Zaczyński W.: Praca badawcza nauczyciela. WSiP, Warszawa 1995

Nowak, S. Metodologia badań społecznych, Warszawa 1995.

Zakres tematów:

Opracowanie wyników przeprowadzonych badań empirycznych

- Przygotowanie roboczej wersji całej pracy dyplomowej z uwzględnieniem wprowadzenia wyników badań włąsnych w częsci empiryczxnej.

- Opracowanie ostatecznej wersji pracy dyplomowej

Metody dydaktyczne:

praca indywidualna studenta w konsulatacji z promotorem

Metody i kryteria oceniania:

Ocena końcowa zależeć będzie od terminowej pracy studenta - oddania gotowej całościowo pracy dyplomowej oraz pracy w ramach seminarium.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)