Pracownia dyplomowa 3D W6-PGAN-S2-PD3D2
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Pracownia dyplomowa 3D W6-PGAN-S2-PD3D2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia |
semestr letni 2021/2022 (2021/2022L)
(w trakcie)
Ćwiczenia (C), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Kaja Renkas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Nie Gęsi, Polskie Projektowanie Graficzne/Piotr Rpson/KARAKTER/Kraków 2011 Layout, zasady,kompozycja, zastosowanie/Ambrose, Harris/ PWN 2008 Historia piękna, historia brzydoty/Umberto Eco/Rebis 2009 Design portfolios/Sara Einsenman/Rockport 2010 The Art of Game Design: A Book of Lenses/ Jesse Schell /CRC Press 2019 Next Level: Game Design/ Gingko Press 2019 3D Game Art f/x and Design/ 3D Game Art f/Luke Ahearn/Paraglyph Press; Pap 2002 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematy dobierane indywidualnie do konkretnych projektów dyplomowych. Związane z grafiką w grach i jej interpretacją w przestrzeni 3D. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Systematyczna weryfikacja postępów. Praca dyplomowa składa się z etapów: Budowanie koncepcji pracy dyplomowej Wstępne projekty plastyczny oraz teoretyczny rozwój koncepcji finalizacja pracy przygotowanie prezentacji dyplomowej Każdy z poszczególnych etapów jest oceniany. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.