Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Moduł fakultatywny 1 W6-MM-S1-MFA1
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Moduł fakultatywny 1 W6-MM-S1-MFA1
Zajęcia semestr letni 2021/2022 (2021/2022L) (w trakcie)
Ćwiczenia (C), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy piątek, 17:15 - 18:45
sala zajęcia zdalne
Bielska 62 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Adam Cichy
Literatura:

1.Alan Thorn Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier

Wydawnictwo:Helion

2. Ewa Ross, Jacek Ross Unity i C#. Podstawy programowania gier

Wydawnictwo:Helion

3.Jeremy Gibson Bond Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II

Wydawnictwo:Helion

4. Robert C. Martin Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty Wydawnictwo:Helion

Zakres tematów:

1.Number Wizard - gra konsolowa. Omówienie algorytmu Wyszukiwania binarnego. Co to jest funkcja, metoda, procedura?

2. Number Wizard - gra konsolowa. Czym jest zmienna oraz jej deklaracja, definicja oraz inicjalizacja. Systemy notacji - PascalCase i camelCase

3. Number Wizard - gra konsolowa Czym jest Scope? + QUIZ 01

4.Number Wizard - gra konsolowa Refaktoryzacja kodu

5.Debugowanie kodu. Podsumowanie działu + QUIZ 02

6.Gra tekstowa - omówienie projektu

7.Gra tekstowa - Game Design Document

8.Gra tekstowa - MENU 2D

9.Gra tekstowa - typ Enum

10.Gra tekstowa - Publikowanie gry w sieci

11.Podsumowanie projektu związanego z grą tekstową + QUIZ 03

12.Number Wizard 2D - omówienie podstaw związanych z programowaniem obiektowym

13.Number Wizard 2D - rozbudowanie menu 2D + QUIZ 04

14. Number Wizard 2D - prezentacja systemu wczytywania sceny

15.Number Wizard 2D - importowania i eksportowanie assetów pomiędzy projektami + QUIZ 05

16. System kontroli wersji GIT

Metody dydaktyczne:

Zajęcia prowadzone są w oparciu o przygotowane w formie cyfrowej ćwiczenia i testy, które prowadzący prezentuje na platformie Teams za pośrednictwem internetu.

Metody i kryteria oceniania:

Aby uzyskać zaliczenie należy przedstawić projekt zaliczeniowy na koniec semestru i odpowiedzieć poprawnie na przynajmniej 50% pytań zadanych przez prowadzącego (jeśli student ma braki w frekwencji lub inne braki związane z zadaniami zleconymi przez prowadzącego podczas zajęć). Pytania (odpowiedź ustna) dotyczy zagadnień poruszonych podczas zajęć. Dodatkowo student powinien także zaliczyć pozytywnie wszystkie testy, które rozwiązuje się podczas zajęć w ciągu danego semestru.

Uwagi:

mgr A. Cichy - zagadnienia programistyczne

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.