Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Projekty VR [W6-PGMR-S2-PVR2] semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Projekty VR [W6-PGMR-S2-PVR2]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga środa (nieparzyste), 11:15 - 15:45
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Grzegorz Machnik
Zakres tematów:

1. Optymalizacja graficzna gry.

2. Projekt pełnego interfejsu użytkownika

3. Przystosowanie interfejsu do poprawnego działania w Wirtualnej Rzeczywistości (VR).

4. Tworzenie interaktywnego środowiska w grze.

5. Próby ograniczenia lęków użytkownika.

Metody dydaktyczne:

Wykonanie ćwiczeń prowadzących do rozbudowania stworzonego wcześniej prototypu gry przystosowanej do wirtualnej rzeczywistości.

Metody i kryteria oceniania:

Przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną.

Podstawę zaliczenia i oceny stanowi cały dorobek semestralny, na który składają się poszczególne ćwiczenia. Student przedstawia wykonane prace osobiście podczas przeglądu zaliczeniowego.

Na całokształt oceny składają się:

– uczestnictwo studenta na zajęciach, konsultowanie realizowanych projektów, systematyczność pracy – 20%

– zrealizowane ćwiczenia na zajęciach oraz samodzielna praca studenta poza czasem zajęciowym, poziom wykonania prac – 60%

– umiejętność wyrażania i uzasadniania swoich wyborów, innowacyjność, kreatywne rozwiązania, progres – 20%

Student, którego nieobecność jest usprawiedliwiona podczas przeglądu zaliczeniowego może przedstawić pracę zaliczeniową w późniejszym terminie ustalonym indywidualnie z prowadzącym.

Student, którego nieobecność jest nieusprawiedliwiona podczas pierwszego terminu zaliczeniowego otrzymuje ocenę niedostateczną.

Student może przystąpić do drugiego terminu zaliczeniowego.

Uwagi: W przypadku nieobecności studenta podczas zajęć, przeglądów lub egzaminu student zobowiązany jest do przedstawienia usprawiedliwienia lekarskiego.

W innych przypadkach, gdy usprawiedliwienie jest niewystarczająco umotywowane, prowadzący zajęcia zastrzega sobie prawo do jego nieuwzględnienia.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-8 (2025-07-09)