PR polityczne [W3-DP-S1-PRP20]
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | PR polityczne [W3-DP-S1-PRP20] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 13:45 - 15:15
sala 207 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 14 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Robert Rajczyk |
Literatura: |
Adamczyk J., Gugnin A., Gugnina T.: Zarządzanie marketingiem politycznym, Poligrafia Wyższego Seminarium Duchownego w Rzeszowie, Rzeszów 2005. Black S . : Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1 997. Budzyński W.: Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, "Po ltext", Warszawa 1998. Cwalina W., Falkowski A.: Marketing polityczny. Perspektywa psy chologiczna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2005. Dobek - Ostrowska B.: Media masowe i aktorzy polityczni w świe tle studiów nad komunikowaniem politycznym, Wydawnictwo Uni wersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2004. Giereło K.: Wizerunek polityka, [w:] "Public relations w teorii i praktyce", pod red. B. Ociepki, Wydawnictwo Uniwersytetu Wro cławskiego, Wrocław 2002. Grunig J.E., Hunt T.: Managing Public Relations, Holt Rinehart and Winston, New York 1984. Janik - Wiszniowska M . : Promocja i reklama polityczna, [w:] "Mar keting polityczny w teorii i praktyce", pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wro cław 2002. Kraus S., Davis D.: Political Debates, [w:] "Handbook of Political Communication", pod red. D. Nimmo i K. Sanders, Sage, Beverly Hills 1981. Mazur M.: Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenc kich kampanii wyborczych w USA i w Polsce, PWN, Warszawa 2004. McNair B.: Wprowadzenie do komunikowania politycznego, Wy dawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Poznań 1998. Michalczyk S.: Komunikowanie polityczne. Teoretyczne aspekty procesu. Wydawnictwo Naukowe, Katowice 2005. Newman B.: The Mass Marketing of Po1itics. Dernocracy in an Age of Manufactures Images, Sage, London 1999. Pankowski K.: Wpływ debat telewizyjnych na preferencje i zacho wania wyborcze, [w:] "Prognozy i wybory. Polska demokracja '95", pod red. L. Kolarskiej - Babińskiej i R. Markowskiego, Warszawa 1997. Paszkiewicz K. A.: Public relations w polityce, [w:] "Marketing poli tyczny w teorii i praktyce", pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobko wiaka, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002. Ulicka G.: Wpływ marketingu politycznego na zmiany w życiu pu blicznym państw demokratycznych, [w:] "Trudna sztuka polityki. Szanse, ryzyko, błąd", pod red. T. Klementowicza, Studia Politolo giczne Uniwersytetu Warszawskiego, Wydawnictwo Elipsa, Warsza wa 1996. |
Zakres tematów: |
podmioty rynku politycznego zarządzanie wizerunkiem, zarządzanie mediami, zarządzanie informacją. |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego ćwiczenia, - analizowanie i rozwiązywanie case studies - debata |
Metody i kryteria oceniania: |
W trakcie ćwiczeń słuchacze analizują, interpretują i realizują na ocenę, samodzielnie bądź w grupach case studies dotyczące funkcjonowania podmiotów rynku politycznego oraz form ich komunikacji w otoczeniem społecznym. |
Uwagi: |
ERASMUS |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.