Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie procesem produkcji telewizyjno-filmowej [W8-OF-S1-ZPP] semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Zarządzanie procesem produkcji telewizyjno-filmowej [W8-OF-S1-ZPP]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 12:30
sala 1.20
Szkoła Filmowa im. Krzysztofa Kieślowskiego (Katowice, ul. Pawła 3) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 40
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Magdalena Różycka
Literatura:

Boczkowski, P., The Construction of Online Newspapers: patterns of multimedia and interactive communication in three online newsrooms, ICA Communication in Borderlands Conference, San Diego 2003, 23-27 May.

Bolter, J. D., Grusin, R., Remediation: Understanding New Media, MIT Press, Cambridge 1999.

Jankowski, N., W., Van Selm, M., Traditional Newsmedia Online: an examination of added values, „Communications” 2000, vol. 25, no. 1.

Journalism & Mass Communication Quarterly (Vol. 87, No. 1 Spring 2010).

Kreft, J., Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji [w:] Zeszyty Naukowe nr 59. Ekonomiczne problemy usług nr 55, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010.

Lehman-Wilzig, S., Cohen-Avigdor, N. The Natural Life Cycle of New Media Evolution, „New Media&Society” 2004, vol. 6, no.6.

Picard, R., G., Media Economics. “Concepts and Issues” Sage Publications vol. 22,

The Sage CommText Series 1989.

Zakres tematów:

Przykładowa problematyka dyskusji;

- Media społecznościowe w procesie komunikacji

- Yotubizacja rynku reklamy

- Konwergencja jako istotna determinanta rozwoju rynku mediów

Metody dydaktyczne:

zajęcia w formie konwersatoryjnej, dyskusja problemowa. W trakcie zajęć prowadząca przedstawia studentom problem. Studenci powołują grupy do realizacji konkretnych zadań. Przygotowują prezentacje, które są oceniane na kolejnych zajęciach. Analizowane są możliwe warianty rozwiązania problemu, w dyskusji ujawnia się umiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej dla oceny i wyboru najwłaściwszego wariantu rozwiązania (rozstrzygnięcia praktycznego problemu), po zakończeniu dyskusji na dany temat prowadząca dokonuje krótkiego podsumowania obejmującego ocenę wypowiedzi dyskutantów.

Metody i kryteria oceniania:

W trakcie zajęć ćwiczeniowych oceniane są prezentacje poszczególnych zespołów. Ocena końcowa jest sumą ocen cząstkowych. Podczas zajęć prowadzona jest dyskusja otwarta, w trakcie której analizowane są poszczególne projekty. W dyskusji ujawnia się umiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej dla oceny i wyboru najwłaściwszego wariantu rozwiązania (rozstrzygnięcia praktycznego problemu). Po zakończeniu dyskusji na dany temat prowadzący dokonuje krótkiego podsumowania obejmującego ocenę wypowiedzi dyskutantów

Uwagi:

dopuszczalna jedna nieusprawiedliwiona nieobecność

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)