Zarządzanie procesem produkcji telewizyjno-filmowej [W8-OF-S1-ZPP]
semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Zarządzanie procesem produkcji telewizyjno-filmowej [W8-OF-S1-ZPP] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 12:30
sala 1.20 Szkoła Filmowa im. Krzysztofa Kieślowskiego (Katowice, ul. Pawła 3) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 40 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Magdalena Różycka |
Literatura: |
Boczkowski, P., The Construction of Online Newspapers: patterns of multimedia and interactive communication in three online newsrooms, ICA Communication in Borderlands Conference, San Diego 2003, 23-27 May. Bolter, J. D., Grusin, R., Remediation: Understanding New Media, MIT Press, Cambridge 1999. Jankowski, N., W., Van Selm, M., Traditional Newsmedia Online: an examination of added values, „Communications” 2000, vol. 25, no. 1. Journalism & Mass Communication Quarterly (Vol. 87, No. 1 Spring 2010). Kreft, J., Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji [w:] Zeszyty Naukowe nr 59. Ekonomiczne problemy usług nr 55, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010. Lehman-Wilzig, S., Cohen-Avigdor, N. The Natural Life Cycle of New Media Evolution, „New Media&Society” 2004, vol. 6, no.6. Picard, R., G., Media Economics. “Concepts and Issues” Sage Publications vol. 22, The Sage CommText Series 1989. |
Zakres tematów: |
Przykładowa problematyka dyskusji; - Media społecznościowe w procesie komunikacji - Yotubizacja rynku reklamy - Konwergencja jako istotna determinanta rozwoju rynku mediów |
Metody dydaktyczne: |
zajęcia w formie konwersatoryjnej, dyskusja problemowa. W trakcie zajęć prowadząca przedstawia studentom problem. Studenci powołują grupy do realizacji konkretnych zadań. Przygotowują prezentacje, które są oceniane na kolejnych zajęciach. Analizowane są możliwe warianty rozwiązania problemu, w dyskusji ujawnia się umiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej dla oceny i wyboru najwłaściwszego wariantu rozwiązania (rozstrzygnięcia praktycznego problemu), po zakończeniu dyskusji na dany temat prowadząca dokonuje krótkiego podsumowania obejmującego ocenę wypowiedzi dyskutantów. |
Metody i kryteria oceniania: |
W trakcie zajęć ćwiczeniowych oceniane są prezentacje poszczególnych zespołów. Ocena końcowa jest sumą ocen cząstkowych. Podczas zajęć prowadzona jest dyskusja otwarta, w trakcie której analizowane są poszczególne projekty. W dyskusji ujawnia się umiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej dla oceny i wyboru najwłaściwszego wariantu rozwiązania (rozstrzygnięcia praktycznego problemu). Po zakończeniu dyskusji na dany temat prowadzący dokonuje krótkiego podsumowania obejmującego ocenę wypowiedzi dyskutantów |
Uwagi: |
dopuszczalna jedna nieusprawiedliwiona nieobecność |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.