Lektorat z języka angielskiego 2 [20-SD-S3-ENG2]
semestr letni 2021/2022
lektorat,
grupa nr 8
Przedmiot: | Lektorat z języka angielskiego 2 [20-SD-S3-ENG2] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Banaś-Sieradzka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: •Hollett, V. Whitby, N. 2010. Lifestyle pre-intermediate coursebook. Pearson Education Limited. Literatura uzupełniająca: •Clare, A. Wilson, JJ. 2019. Speakout pre-intermediate. Pearson. •Gairns, R. Redman, S. 2008. Oxford Word Skills-intermediate. Oxford University Press •Vince, M. 2008. Macmillan English Grammar in Context-intermediate. Macmillan •Dodatkowe materiały przygotowane przez prowadzącego |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: technologia, rozrywka ( film, teatr, itp.), najważniejsze wynalazki, podróżowanie, środki transportu, wskazywanie drogi, dbanie o kondycję, zmiany, wydawanie i oszczędzanie pieniędzy, ochrona środowiska Doskonalenie umiejętności pisania: łączenie danych i dowodów, podawanie źródeł, podsumowywanie Utrwalanie gramatyki: zastosowanie strony biernej, czasowników modalnych, mowy zależnej w tekstach akademickich. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe w formie zdalnej (na platformie MS Teams) przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study). Liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych): 30 godz. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 godz. Opis pracy własnej studenta: Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą i źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list ). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena wypowiedzi ustnych i zadań pisemnych wykonywanych przez studenta w trakcie zajęć oraz w ramach pracy własnej studenta Aktywne uczestnictwo w zajęciach, oceny pozytywne z prac pisemnych, odpowiedzi ustnych, prezentacji oraz testu zaliczeniowego Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ocen: -z wypowiedzi ustnych, -z testu zaliczeniowego, - z prezentacji, - z innych form pracy własnej studenta Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
English course level A2 Kurs języka angielskiego na poziomie B1 dla grupy doktorantów Szkoły Doktorskiej gr. 7 Zajęcia zdalne prowadzone w sposób synchroniczny na platformie MS Teams |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.