Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.1+]
semestr zimowy 2021/2022
lektorat,
grupa nr 35
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.1+] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 35 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Kinga Półrolniczak | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Student's Book + Online Practice. London: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Workbook. London: Oxford University Press. Vince, M. 2021. Macmillan English Grammar in Context. Intermediate. London: Macmillan. Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora. Kurs wspomagający lektorat: https://el.us.edu.pl/spnjo/course/view.php?id=592 |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: tożsamość i osobowość; międzykulturowy wymiar imion; rozpoznawalność i budowanie marki; życie w otoczeniu dóbr materialnych; praktyczne aspekty podróżowania: planowanie, pakowanie, organizacja czasu wolnego; różnice pokoleniowe; etapy życia; wchodzenie w dorosłość. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. Doskonalenie umiejętności prezentowania przygotowanych treści w formie wystąpienia z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, podsumowanie, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (prezentacja). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na uczelnianej platformie. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest oraz innowacyjnych metod dydaktycznych w języku angielskim z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, m.in. Mind Meister, Testportal, Ms Teams. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen z poszczególnych składowych weryfikacji: 1) użycie języka (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 2) recepcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 3) pisemna produkcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 4) z przedstawionej prezentacji (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 5) z krótkich sprawdzianów leksykalnych /gramatycznych) (średnia ocen) Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
1. MODUŁ JĘZYKA; Dopasowana do planu Wydziału Humanistyczny: Turystyka historyczna. Kontakt z prowadzącym: kinga.kukula@us.edu.pl miejsce i godziny konsultacji na stronie https://us.edu.pl/kolegium/spnjo/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.