Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.3+]
semestr zimowy 2021/2022
lektorat,
grupa nr 24
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.3+] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 24 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 8:00 - 9:30
sala C/0.34 Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Uniwersytecka 4) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 22 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Jadwiga Puławska |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Student's Book + Online Practice. London: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Workbook. London: Oxford University Press. Raymond Murphy ‘English Grammar in Use’ materiały z Internetu dotyczące omawianych zagadnień Kurs wspomagający lektorat https://bit.ly/3F2wi64 Dodatkowe materiały w dedykowanym zespole w MS Teams |
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: umiejętność zachowania się w restauracji, dawanie napiwków, składanie reklamacji, zasady dawania napiwków osobom pracującym w sektorze usługowym; czynności wykonywane samodzielnie w obrębie domów i mieszkań przez ich właścicieli (np. samodzielne składanie mebli), nieoczywiste zastosowania przedmiotów codziennego użytku; pieniądze – korzystanie z bankomatów przy użyciu języka angielskiego, historia bankomatu, pieniądze jako element przyczyniający się do odczuwania szczęścia; rozrywka w domu i poza nim, uczestniczenie w wydarzeniach ‘na żywo’ ( koncerty, spektakle teatralne, wydarzenia sportowe), sposoby spędzania czasu z przyjaciółmi. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. Doskonalenie umiejętności prezentowania przygotowanych treści w formie udziału w debacie. |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, podsumowanie, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (udział w debacie). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat w wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen z poszczególnych składowych weryfikacji: 1) użycie języka (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 2) recepcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 3) pisemna produkcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 4) za udział w debacie (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej); 5)z aktywnego uczestnictwa w zajęciach 6)z krótkich sprawdzianów leksykalnych/gramatycznych (średnia ocen) Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny). 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
3. MODUŁ JĘZYKA; Dopasowana do planu Wydziału Humanistycznego: Komunikacja promocyjna i kryzysowa. Kontakt z prowadzącym: jadwiga.pulawska@us.edu.pl Miejsce i godziny konsultacji na stronie https://us.edu.pl/kolegium/spnjo/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.