Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.1]
semestr zimowy 2021/2022
lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany wyższy [31-ST-L30-ANG-B2.1] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala A/1/01 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – budynek główny (Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1a) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Bogumiła Bober |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Dellar, H., Walkley, A. 2016: "Outcomes" 2nd edition Upper Intermediate. Student's Book. London: National Geographic Learning. Literatura uzupełniająca: Dellar, H., Walkley, A. 2016: "Outcomes" 2nd edition Upper Intermediate. Workbook. London: National Geographic Learning. Gairns, R., Redman, S. 2008. "Oxford Word Skills". Intermediate. London: Oxford University Press. Vince, M. 2021. "Macmillan English Grammar in Context". Intermediate. London: Macmillan. Kurs wspomagający lektorat na platformie MS Teams: https://bit.ly/30s3GUb |
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: różne formy spędzania wolnego czasu, mówienie o przyzwyczajeniach związanych z czasem wolnym, opisywanie filmu, muzyki, książek, sztuki; opisywanie malarstwa, interpretowanie tematyki obrazów; opisywanie ciekawych fabuł filmów, niezwykłych historii; opisywanie miejsc, atmosfery karnawału, festynu, odwiedzanie różnych miejsc, miast, ulicznych targów, muzeów, planowane, zapowiedziane wydarzenia w danej społeczności; przedmioty niezbędne w domu, z których korzystamy poza domem, samochody, computery, rowery, narzędzia, urządzenia; problem, przyczyna gromadzenia różnych przedmiotów; rozpoznawanie przyczyny dysfunkcji przedmiotów, urządzeń, usług, opisywanie zachowań, radzenia sobie z przedmiotami wymagającymi naprawy, reklamowanie przedmiotów, opisywanie funkcjonowania obsługi klienta |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (prezentacja). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat w wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen z poszczególnych składowych weryfikacji: 1) użycie języka (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 2) recepcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 3) pisemna produkcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 4) z przedstawionej prezentacji (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej) Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
LIKWIDACJA 19.10.2021 r. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.