Język obcy [W3-PC-MJN-1-22]
semestr zimowy 2021/2022
lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język obcy [W3-PC-MJN-1-22] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2021/2022 [2021/2022Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co druga niedziela (parzyste), 8:00 - 11:15
sala 201 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Mrozińska | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: • Podręcznik: Oxenden, C; Latham-Koenig, C; Lambert,J, Seligson, Paul (2019). English File Fourth Edition Literatura uzupełniająca: 1. Murphy, R (2013). Essential grammar in use, Cambridge University Press. 2. Matasek, M (1996). Gramatyka I słownictwo angielskie w ćwiczeniach, Altravox Press. 3. Swan, M; Walter, C (2011). Oxford English Grammar Course Basic, Oxford University Press. Dodatkowe materiały leksykalne i gramatyczne w dedykowanym zespole w MS Teams Niektóre źródła internetowe: - http://podcasts.ox.ac.uk - http://www.bbc.co.uk - http://www.agendaweb.org/videos/videos-english.html - http://www.english-4u.de/grammar_exercises.htm - http://www.ted.com/ |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Nabywanie i doskonalenie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: zainteresowania , formy i sposoby spędzania czasu ,wygląd zewnętrzny i osobowość, sytuacje codzienne, garderoba wakacje i podróżowanie. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (40 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: wypowiedź związana z obszarem tematycznym zajęć). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na uczelnianej platformie i/lub wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 1 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen z poszczególnych składowych weryfikacji: 1) użycie języka (min. 1 test obejmujący leksykę, gramatykę i komunikację), 2) recepcja (min. 1 test obejmujący rozumienie tekstu słuchanego i pisanego), 3) pisemna produkcja, Zaliczenie każdej ze składowych weryfikacji 1 - 3 na ocenę co najmniej dostateczną jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Decyzję o konieczności poprawy innych form weryfikacji podejmuje prowadzący zajęcia. Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
W trybie nauczania zdalnego student zobowiązany jest do dysponowania sprzętem zapewniającym bezpośrednią interakcję audio-wideo lub audio z prowadzącym i pomiędzy uczestnikami zajęć w czasie rzeczywistym |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.