Język angielski - poziom podstawowy [31-L30-NS-PR-A-A2.1]
semestr letni 2021/2022
lektorat,
grupa nr 4
Przedmiot: | Język angielski - poziom podstawowy [31-L30-NS-PR-A-A2.1] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 8:15 - 9:45
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Katarzyna Kiszka |
Literatura: |
Materiały własne lektora z zakresu tematów realizowanych w kursie e-learningowym |
Zakres tematów: |
treści zajęć Zagadnienia leksykalne i gramatyczne: 1. Opowiadanie o codziennej rutynie z zastosowaniem czasu Present Simple, przysłówków częstotliwości w odpowiednim miejscu w zdaniu. 2. Prowadzenie rozmowy podczas robienia zakupów w domu towarowym. 3. Opowiadanie o czynnościach odbywających się w czasie mówienia o nich (przypomnienie czasu Present Continuous, jego tworzenia i zastosowania). 4. Wyrażanie opinii na temat ulubionej muzyki. 5. Opowiadanie o czynnościach i zdarzeniach przeszłych (tworzenie i użycie czasu Past Simple, określenia czasu charakterystycznego dla niego). 6. Wyrażanie opinii zgodnej z przedmówcą przy użyciu „so/neither” lub nie zgadzanie się z nim. 7. Tworzenie przymiotników i rzeczowników pochodzących z tego samego rdzenia (słowotwórstwo). 8. Opowiadanie o czynnościach niedawno zakończonych i ich skutkach z użyciem czasu Present Perfect. 9. Prowadzenie rozmowy na temat jedzenia i gotowania. 10. Opowiadanie o planach i przewidywanie przyszłości (konstrukcja „be going to” oraz czas Present Continuous). 11. Opisywanie ludzi z użyciem stopniowania przymiotników. 12. Tworzenie pytań bezpośrednich i pośrednich w poznanych dotąd czasach 13. Wyrażanie opinii na temat różnych etapów w życiu. 14. Wyrażanie przymusu, powinności i pozwolenia z użyciem czasowników modalnych: should, can, have to. 15. Czas Present Perfect z określeniami „for” i „since”. 16. Opowiadanie o dawnych nawykach z użyciem konstrukcji „used to”. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. opis pracy własnej studenta Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej: http://el.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG PRAWO NIESTACJONARNE A2 KURS 5 MODUŁ 1(2) 21/22L”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list. Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego. organizacja zajęć Zajęcia prowadzone w sposób zdalny na platformie MS Teams, zgodnie z harmonogramem. Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowe: http://el.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG PRAWO A2 KURS 5 MODUŁ 1(2)) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list. |
Metody i kryteria oceniania: |
kryteria oceny Zakres gramatyczno-leksykalny pokrywający się z treściami zawartymi w kursie e-learningowym. Zakres na każdą ocenę: 90-100% = bdb (bardzo dobry) 85-89% = db+ (dobry plus) 76-84% = db (dobry) 71-75% = dst+ (dostateczny plus) 51-70% = dst (dostateczny) 0-50% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
Wydział Prawa i Administracji - PRAWO (A2-4) / weekend (pierwsze spotkanie: 26.02 g. 8:15) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.