Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom podstawowy [31-L30-NS-PR-A-A2.1] semestr letni 2021/2022
lektorat, grupa nr 4

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom podstawowy [31-L30-NS-PR-A-A2.1]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 4 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 8:15 - 9:45
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 21
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Katarzyna Kiszka
Literatura:

Materiały własne lektora z zakresu tematów realizowanych w kursie e-learningowym

Zakres tematów:

treści zajęć Zagadnienia leksykalne i gramatyczne:

1. Opowiadanie o codziennej rutynie z zastosowaniem czasu Present Simple, przysłówków częstotliwości w odpowiednim miejscu w zdaniu.

2. Prowadzenie rozmowy podczas robienia zakupów w domu towarowym.

3. Opowiadanie o czynnościach odbywających się w czasie mówienia o nich (przypomnienie czasu Present Continuous, jego tworzenia i zastosowania).

4. Wyrażanie opinii na temat ulubionej muzyki.

5. Opowiadanie o czynnościach i zdarzeniach przeszłych (tworzenie i użycie czasu Past Simple, określenia czasu charakterystycznego dla niego).

6. Wyrażanie opinii zgodnej z przedmówcą przy użyciu „so/neither” lub nie zgadzanie się z nim.

7. Tworzenie przymiotników i rzeczowników pochodzących z tego samego rdzenia (słowotwórstwo).

8. Opowiadanie o czynnościach niedawno zakończonych i ich skutkach z użyciem czasu Present Perfect.

9. Prowadzenie rozmowy na temat jedzenia i gotowania.

10. Opowiadanie o planach i przewidywanie przyszłości (konstrukcja „be going to” oraz czas Present Continuous).

11. Opisywanie ludzi z użyciem stopniowania przymiotników.

12. Tworzenie pytań bezpośrednich i pośrednich w poznanych dotąd czasach

13. Wyrażanie opinii na temat różnych etapów w życiu.

14. Wyrażanie przymusu, powinności i pozwolenia z użyciem czasowników modalnych: should, can, have to.

15. Czas Present Perfect z określeniami „for” i „since”.

16. Opowiadanie o dawnych nawykach z użyciem konstrukcji „used to”.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

opis pracy własnej studenta Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej: http://el.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG PRAWO NIESTACJONARNE A2 KURS 5 MODUŁ 1(2) 21/22L”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list.

Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego.

organizacja zajęć Zajęcia prowadzone w sposób zdalny na platformie MS Teams, zgodnie z harmonogramem. Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowe: http://el.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG PRAWO A2 KURS 5 MODUŁ 1(2)) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list.

Metody i kryteria oceniania:

kryteria oceny Zakres gramatyczno-leksykalny pokrywający się z treściami zawartymi w kursie e-learningowym.

Zakres na każdą ocenę:

90-100% = bdb (bardzo dobry)

85-89% = db+ (dobry plus)

76-84% = db (dobry)

71-75% = dst+ (dostateczny plus)

51-70% = dst (dostateczny)

0-50% = ndst (niedostateczny)

Uwagi:

Wydział Prawa i Administracji - PRAWO (A2-4) / weekend (pierwsze spotkanie: 26.02 g. 8:15)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)