Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.2+]
semestr letni 2021/2022
lektorat,
grupa nr 35
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany plus [31-ST-L30-ANG-B1.2+] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 35 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15
sala 333 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 22 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Kinga Półrolniczak |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Student's Book + Online Practice. London: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca: Latham-Koenig, Ch., Oxenden, C., Chomacki, K. 2019: English File. 4th edition. Intermediate Plus. Workbook. London: Oxford University Press. Vince, M. 2021. Macmillan English Grammar in Context. Intermediate. London: Macmillan. Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora. Kurs wspomagający lektorat: https://el.us.edu.pl/spnjo/course/view.php?id=592 |
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: fotografowanie ludzi i zdarzeń; praktyczna strona fotografowania; ekologiczne aspekty codziennego życia: śmieci, recykling, świadomość; studia i praca; praktyki studenckie; spotkania kwalifikacyjne; dotychczasowe doświadczenie zawodowe i ścieżki edukacji; rola telewizji w życiu społecznym; fenomen popularności programów telewizyjnych; życie w mieście i na wsi; kontakt z przyrodą; zmiana otoczenia i stylu życia. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. Doskonalenie umiejętności opracowywania raportów na podstawie wybranych materiałów i źródeł. |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, podsumowanie, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (raport). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na uczelnianej platformie i/lub wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, podsumowanie, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (raport). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat na uczelnianej platformie i/lub wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Uwagi: |
2. MODUŁ JĘZYKA; Grupa otwarta dla Studentów wszystkich wydziałów i kierunków. Dopasowana do planu Wydziału Humanistycznego: Turystyka historyczna. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.