Język angielski - poziom zaawansowany [31-ST-L30-ANG-C1.2]
semestr letni 2021/2022
lektorat,
grupa nr 3
Przedmiot: | Język angielski - poziom zaawansowany [31-ST-L30-ANG-C1.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2021/2022 [2021/2022L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala A/1/04 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – budynek główny (Chorzów, ul. 75 Pułku Piechoty 1a) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 15 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Dariusz Idziaszek |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Eales, F. Oakes, S. Speakout Advanced Plus. 2018, Pearson Education Limited Literatura uzupełniająca: Storton, R. Speakout Advanced Plus workbook. 2018, Pearson Education Limited Gairns, R. Redman, S. 2008. Oxford Word Skills advanced. Oxford University Press. Vince, M. 2009. Macmillan English Grammar in Context-advanced. Macmillan Kurs wspomagający lektorat/ Dodatkowe materiały w dedykowanym zespole w MS Teams: http://bityl.pl/r1hyb |
Zakres tematów: |
Rozwijanie komunikacyjnych kompetencji językowych w działaniach w obszarze tematycznym: praca, poszukiwanie pracy, metafory w języku angielskim i polskim, środowisko i ochrona środowiska, dyskusja na temat przyszłości rynku pracy, rola autorytetów we współczesnym świecie, wyrażanie opinii na temat autorytetów, perswazja i jej rola w społeczeństwie, rozwijanie umiejętności przekonywa w języku angielskim. Wzmacnianie kompetencji osobistych poprzez udział w formach interakcji, pracę opartą na współpracy i wspólną pracę w grupie. Doskonalenie umiejętności prezentowania przygotowanych treści w formie raportu. |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia w formie stacjonarnej / zdalnej prowadzone w oparciu o pragmatyczny dobór różnorodnych metod dydaktycznych, w tym m.in. podejścia komunikacyjnego, leksykalnego, zadaniowego, metody aktywizującej, techniki odwróconej klasy, z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość, narzędzi cyfrowych i pomocy audiowizualnych, z uwzględnieniem pracy własnej studenta. Praca własna studenta (30 godzin) obejmuje pracę z podręcznikiem, słownikiem, zalecanymi ćwiczeniami i materiałami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, treściami na platformie e-learningowej. W ramach pracy własnej student utrwala wiedzę przyswajaną i umiejętności nabywane w trakcie zajęć, przygotowuje się do testów sprawdzających, opracowuje i ćwiczy formy ustne i pisemne (na przykład: relacja, podsumowanie, dialog, list, e-mail, post), w tym wymagane na zaliczenie (raport). Zajęcia zaprojektowane z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych studenta, przewidują dostosowanie form pracy w module e-learningowym wspomagającym lektorat w wyodrębnionej przestrzeni wirtualnej aplikacji MS Teams. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie: Uczestnictwo w zajęciach jest jednym z warunków uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Student uzyskuje ocenę z każdej składowej weryfikacji. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen z poszczególnych składowych weryfikacji: 1) użycie języka (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 2) recepcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 3) ustna produkcja (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), 4) raport (wymagana poprawa w przypadku uzyskania oceny niedostatecznej), Skala ocen: 90 - 100 % = ocena bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = ocena db+ (dobry plus) 75 - 83 % = ocena db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny). 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
2. MODUŁ JĘZYKA; Grupa otwarta dla Studentów wszystkich wydziałów i kierunków. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.