Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Fakultet 2- Tutoring jako forma edukacji spersonalizowanej [W3-PE-EWP1-S2-FA5] semestr letni 2021/2022
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Fakultet 2- Tutoring jako forma edukacji spersonalizowanej [W3-PE-EWP1-S2-FA5]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co druga środa (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Magdalena Christ
Literatura:

B. Master, Edukacja spersonalizowana. Tutoring, coaching, metoring, edukacja domowa, BEMASTER, Katowice 2019.

M. Panońko, B. Karpińska-Musiał, Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków, Wolter Kluwer, Warszawa 2018.

S. Krzychała, Nauczyciel – tutor, Impuls, Kraków 2018.

P. Nita (red.), Poradnik tutora szkolnego, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie do tutoringu – rozważania definicyjne, rodzaje tutoringu, tutoring przedszkolny i wczesnoszkolny, literatura

2. Organizacja procesu i spotkań w edukacji spersonalizowanej

3. Zawiązywanie relacji rozwojowej w tutoringu

4. Kontrakt w procesie edukacji spersonalizowanej

5. Praca z celem w tutoringu

6. Tutoring – praca projektowa na opisach indywidualnych przypadków

Metody dydaktyczne:

metody aktywizujące; zastosowane zostaną narzędzia edukacji zdalnej (Teams)

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę modułu składa się aktywy udział w zajęciach, projekt spotkań tworzony w odniesieniu do bohaterów książki "Wielka księga supermocy" (S. Isern, R. Bonilla) – analiza indywidualnych przypadków

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)