Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Rynek usług coachingowych [W1-DF-S2-RUC1] semestr letni 2021/2022
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Rynek usług coachingowych [W1-DF-S2-RUC1]
Zajęcia: semestr letni 2021/2022 [2021/2022L] (zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi czwartek (parzyste), 9:45 - 11:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: 20
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Katarzyna Kiepas-Remesz
Literatura:

10 Golden Rules Of Personal Branding, Goldie Chan –

The personal branding phenomenon, P. Montoya

The Personal Branding Phenomenon: Realize Greater Influence, Explosive ... - Peter Montoya, Tim Vandehey

Marketization-and-the-Recasting-of-the-Professional-Self-The-Rhetoric-and-Ethics-of-Personal-Branding.pdf (researchgate.net)

Zakres tematów:

Personal branding

Budowanie ścieżki kariery

Różne opcje zatrudnienia

Zasady tworzenia własnej działalności

Metody dydaktyczne:

Mini wykład, case study, prezentacje, wywiady z gośćmi

Metody i kryteria oceniania:

Ocena: bardzo dobry (5.0) – obecność na min.90% godzinach zajęć

Ocena: dobry plus (4.5) - obecność na 80% godzin zajęciowych

Ocena: dobry (4.0) – obecność na 70% godzin zajęciowych

Ocena: dostateczny plus (3,5)- obecność na 60% godzin zajęciowych

Ocena: dostateczny (3,0)- obecność na 50% godzin zajęciowych

Prowadzący ocenia studenta/studentkę biorąc pod uwagę jego aktywne uczestniczenie w zajęciach. Dodatkowo studenci mają przeprowadzić wywiad z wybranym przez siebie aktywnym zawodowo coachem.

Uwagi:

2 sem. doradztwo filozoficzne i coaching, stacjonarne II stopnia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)