Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 1, Język pisany 1 [W1-FA-SKX-S1PNJ1-JP1] semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia, grupa nr 5

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 1, Język pisany 1 [W1-FA-SKX-S1PNJ1-JP1]
Zajęcia: semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 5 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 8:00 - 9:30
sala 2.17
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
każdy piątek, 11:30 - 13:00
sala 126
Wydział Humanistyczny (Sosnowiec, ul. Żytnia 10) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 27
Limit miejsc: 32
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Marzenna Gustek-Sikorska
Literatura:

Bailey, Stephen . Academic Writing. A Handbook for International Students. Routledge, 2011.

McCarthy, Michael and Felicity O’Deal, Academic Vocabulary in Use. CUP, 2008.

Materiały własne prowadzacego

Chandler, Alice. The Rationale of Rhetoric: A Developmental Text in Composition, 1970.

Cory, Hugh. Advanced Writing with English in Use for CAE. Oxford: OUP, 1999.

Crews, Frederick and Sandra Schor. The Borzoi Handbook for Writers, 1989.

Evans, Virginia. Successful Writing Proficiency. Newbury: Express Publishing, 2000.

Kane, Thomas S. The New Oxford Guide to Writing. Oxford, 1994

Langan, John. Exploring Writing. Sentences and Paragraphs, McGraw-Hill International Edition, 2009.

Wiener, Harvey S. Creating Compositions. McGraw-Hill Higher Education, 2000.

Zakres tematów:

1) Introduction- Planning work

2) Style: register

3) Paragraph: topic sentence,unity and coherence

4) Sentences: punctuation, run-ons and fragments

5) Sentences: subject-verb agreement

6) Types of essays

7) Writing all sample essays

8) Evaluating

9) Essay structure: from paragraph to essay writing

10) Essay structure: compare and contrast

11) Essay structure: cause and effect

12) Descriptive essay

13) Opinion essay

Metody dydaktyczne:

1. Ćwiczenia pisemne wprowadzające nowe słownictwo oraz struktury językowe

2. Analiza tekstów pisemnych pod kątem stosowania struktur argumentacyjnych

3. Komponowanie krótkich tekstów pisemnych nieliterackich

Metody i kryteria oceniania:

Sprawdzanie indywidualnych prac pisemnych. Ocena końcowa w oparciu o indywidualną pracę studenta w trakcie trwania kursu.

Student musi mieć ocenionych 3/4 prac pisanych w trakcie zajęć.

Uwagi:

I rok filologii angielskiej, specjalność: KMT2, /sIs/

Limit nieobecności nieusprawiedliwionych: 2.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-4 (2023-02-27)