Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 1, Język pisany 1 [W1-FA-SKX-S1PNJ1-JP1]
semestr zimowy 2022/2023
Ćwiczenia,
grupa nr 5
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 1, Język pisany 1 [W1-FA-SKX-S1PNJ1-JP1] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2022/2023 [2022/2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
każda środa, 8:00 - 9:30
sala 2.17 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
każdy piątek, 11:30 - 13:00
sala 126 Wydział Humanistyczny (Sosnowiec, ul. Żytnia 10) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 27 |
Limit miejsc: | 32 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Marzenna Gustek-Sikorska |
Literatura: |
Bailey, Stephen . Academic Writing. A Handbook for International Students. Routledge, 2011. McCarthy, Michael and Felicity O’Deal, Academic Vocabulary in Use. CUP, 2008. Materiały własne prowadzacego Chandler, Alice. The Rationale of Rhetoric: A Developmental Text in Composition, 1970. Cory, Hugh. Advanced Writing with English in Use for CAE. Oxford: OUP, 1999. Crews, Frederick and Sandra Schor. The Borzoi Handbook for Writers, 1989. Evans, Virginia. Successful Writing Proficiency. Newbury: Express Publishing, 2000. Kane, Thomas S. The New Oxford Guide to Writing. Oxford, 1994 Langan, John. Exploring Writing. Sentences and Paragraphs, McGraw-Hill International Edition, 2009. Wiener, Harvey S. Creating Compositions. McGraw-Hill Higher Education, 2000. |
Zakres tematów: |
1) Introduction- Planning work 2) Style: register 3) Paragraph: topic sentence,unity and coherence 4) Sentences: punctuation, run-ons and fragments 5) Sentences: subject-verb agreement 6) Types of essays 7) Writing all sample essays 8) Evaluating 9) Essay structure: from paragraph to essay writing 10) Essay structure: compare and contrast 11) Essay structure: cause and effect 12) Descriptive essay 13) Opinion essay |
Metody dydaktyczne: |
1. Ćwiczenia pisemne wprowadzające nowe słownictwo oraz struktury językowe 2. Analiza tekstów pisemnych pod kątem stosowania struktur argumentacyjnych 3. Komponowanie krótkich tekstów pisemnych nieliterackich |
Metody i kryteria oceniania: |
Sprawdzanie indywidualnych prac pisemnych. Ocena końcowa w oparciu o indywidualną pracę studenta w trakcie trwania kursu. Student musi mieć ocenionych 3/4 prac pisanych w trakcie zajęć. |
Uwagi: |
I rok filologii angielskiej, specjalność: KMT2, /sIs/ Limit nieobecności nieusprawiedliwionych: 2. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.